2019. július 1., hétfő

agybuggyanás

utolért minket is a meleg a dolgozóba', hazaküldtek köbö mindenkit. (engem nyilván nem ,az én agyamért nem kár.)

azzal vigasztalódtam, hogy látnivalókat, programötleteket keresgéltem - akarjuk vinni az gyermeket hugomékhoz, nézzük, mi van a környéken, meg majd a romcsi nyaraláson mit nem láttunk még... 

múlt héten már rászorítottam a pasit, hogy ténylegesen elővegyük a naptárat, mert már nem érünk rá tovább,
és benyújtottam az igényt a jóval szűkebben mért közösidőnk tudatos alakìtására is.
nagyon jó tud lenni csak úgy lötyögni, spontánkodni,
no de "én nem megyek vissza",
nemnem, olyan nem lesz, hogy random teleb*uk a naptárat egyeztetés nélkül, aztán egy hétig nem is látjuk egymást, pedig csak jobb szervezés kérdése lenne... nem.

(mondjuk ha egy valami kedd és szerda délután is lehetne, és én szerdán dolgozom, tehát kedden tudnánk együtt lenni, akkor ne tegye a valamit keddre, csak mert az az első szembejövő időpont és nem is gondolja végig, és ez az élet rendje, mások is csak akkor találkoznak, ha nincs dolog, első a kötelesség, ... pl.) (olyan rosszak az ilyen elsőakötelesség reflexek, picit nem figyel, máris ez mozgatja, pedig már bőven árnyalta a képet...)

nagyon szeret, de ez (még) nem az erőssége (egyszerűen nem gondolkodik rendszerben, eszébe se jut, hogy úgy is lehetne) - szupercsodálatos érzés volt végre megfogalmazni neki, aztán látni, ahogy átmegy az üzenet!

ugyanígy, a pénzügyi helyzetünk kapcsán is megtaláltam már A szót: ésszerűsítés.
(heuréka, heuréka! nem lemondás, nem megvonás, nem spórolás, nem ..., ...,
csak ésszerűsítés!)

most úgy érzem, kell egy lista is, vezérfonalnak, a nyári vàgyakról, lehetséges progikról, tervekről, hangulatokról,
különben csak átszalad rajtunk, el mellettünk, kihasználatlanul. és azt nem szeretnénk,
és szerintem ez lesz hozzá a kulcs.

hát, kíváncsi vagyok a gyakorlati megvalósításra! mert elméletben jól hangzik, csak sokx olyan fáradtságszintig megyünk el, ahol már nincs gondolkodás vagy ennyi önuralom, meg amúgy is eléggé kötöttek a lehetőségek..

szerintem jó lesz.

1 megjegyzés: