2019. június 13., csütörtök

fáradt próbálkozós

hát hogy ìgy emlékszem már, milyen is volt vizsgára tanulni. (annak a pánikolós, sokkaltöbbmintgondoltam, semmiértelmedepróbálom részére, blöe.)

borzasztóan fájt a 'csodás idő, ráérő pasi, mehetnénk két napot' helyett benn poshadni. (mondtam már, hogy blöe?)

emellett nem alszom, nem is eszem rendesen, dolgozni viszont kell, szóval világomat se tudom lassan...
fogalmam sincs, hogy tolom le a mát, pölö. de legalább jól vagyok öltözve.

amúgy klassz a mindenmás, a pasi, a gyerek, a nyár,
csak valahogy ezt tudjam le,
így vagy úgy, de kiegyezek vele.

4 megjegyzés:

  1. Csodás idő?! Mindig elképedek, mikor valaki szereti ezt a horror meleget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hát, én ilyen perverz vagyok, nemtom

      legyen napsütés meg papucsos-lengekisruhás idő, balzsamos esték, naptejszag, és száradjak meg 5 perc alatt a strandon

      Törlés
    2. amúgy nyilván nem szeretem önmagában a horror meleget,
      hanem ahhoz képest, ezerszer inkább, ami előtte volt.

      ne feledjük, h én kb minden jobb napról lemaradtam akkor

      ill nem volt ám vmi kellemes a katlan jellegű százfokos szobában rothadni a könyvek fölött, mìg a többiek strandoltak/ kirándultak/ hűs helyen ültek-sétáltak/ hasonlók

      Törlés
    3. Én is tanultam és örültem, h van ürügyem nem kimenni.😁 a borongós-esős idő szuper!😊

      Törlés