2019. március 29., péntek

miafranc

hetem első fele:

halálra dolgozási, "mindenki hülye" az időváltozástól, ami nyilván a front office-oson csattan (aki én vagyok),
(bónuszként rohangászhattam ki a hideg szélcsatornába nagykaput nyitni-csukni kb 80x meg kiakasztgatni a sorompót, szóval még nem kizárt, hogy huzatot is kaptam),

a fénypont kábé a pszi volt, meg hogy megdícsért, meg hogy főzhettem egy zöldbabfőzeléket,

hetem második fele:

életem eddigi legszarabb fogorvos-élménye, pl soha nem voltam még ilyen közel, hogy lehányjam a dokit és asszisztensét meg hasonlók (öklendezési reflex on az első 2 perc után, juhú),
sanszos, hogy mégse menthető a fogam, de azért folyt.köv, hogy meglássuk,
kiderült, hogy az sztk-s doki benézett egy lyukat, miközben azt mondta, hogy a magándoki nézte be,
...,
.....,

és most nem örülök, ill mérsékelten, de idegesítően fáj az fél bal arcom köbö,

emellé kiderült, hogy mindaz, amiben fürtössel maradtunk a legutóbbi talinkon (meg előtte is, azóta is - végig, mióta újra kontaktálunk) semmis, csak "elfelejtett" róla szólni,
és míg én még sajnáltam is, hogy mennyire brutál leterhelt, igazából csak egy váratlan (és érthetetlen) 180 fokos fordulattal hülyére vett, mert hát ő nem is akar ilyen barátot...,

emiatt sírtam az árkád wc-jében, hogy miaszar, (meg előtte a h&m-ben, meg utána a buszmegállóban,)

és kétségbeesésemben elmentem cipőt venni,

ma pedig mintegy mellesleg közölte a főnökhelyettes, hogy azért ne csináljunk már úgy, mintha olyan sokat dolgoznánk itt a portán, tudja jól, hogy rengeteget elmászkálunk mindenfele,
(vesd össze: csak mosdóba, meg külön egyezkedés után a kb mellette lévő büfébe gyors'ba vásárolni engednek ki, ha és amikor, se ebédszünet, se semmise, viszont sokx beleszakadási,)
és amikor szóltam, hogy ezt azért szeretném tisztázni, mert egyáltalán nem így van, halálba sértődött, hogy neki ilyenre nincs ideje, mit gondolok én,

szóval ma is zokogtam egyet (a helyemen, mert ugye nem mehetek ki, mert előtte fél órával pont voltam mosdóban).

(és lehet, hogy ma este is cipőt nézek, vagy valami.)


nem tudom, mi jön még, de ezek rosszul érintettek, szóval pls stop.

#szomorúság



((a teljesség kedvéért el kell mondanom, hogy a cipőkeresés rajta volt a todo-mon, csak előbbre hoztam, a h&m-ben meg blézert néztem a jövheti lagzihoz. nem találtam. egyelőre táncolós lapos cipőt sem. még jó, hogy terápiás hatása van, különben már nagyon elegem lenne, azazigazság.))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése