2019. március 25., hétfő

állapotjelentés saláta-körömlakk vonalról (is)

na, itt csak ilyen kiragadott pillanatképek vannak, random sorrendben.

- a tusfürdőhab továbbra is kipróbálásra vár. (kiderült, hogy még az ilyesmihez is kell külön mentális/ idegrendszeri/ értitekna kapacitás, ami ha nincs, nincs.) azóta becsatlakozott hozzá a baleás szárazsamponhab is a polcra, aminek az állagára úgy tippelem, ez lesz az, ezt hiányoltam az ilyesmikből mindig! de meglátjuk persze.
továbbra se szagoltam a nivea parfümöt, ellenben elvetettem egy újabb sampont. (sajnos. továbbra is az aktívszenes isana jön be, teljes értetlenség.)

- vettem a gyereknek egy rózsaszín, szív alakú párnát, ilyen kis rojtos-bojtos széllel - és nem tudok dűlőre jutni, mi legyen. vissza szerintem már nem veszik, olyan rég dilemmázok rajta, a szín, puhaság, moshatóság, cukiságfaktor stimmel - de haszna lenne-e? (konkrétabban: levágjam-e a kemény kis díszizéket a széléről, vagy úgyse lehet másra használni, mint dísznek és akkor így szebb?)
(évszázad dilemmája, komolyan, persze nem tudom, miért.)

- kipróbáltam egy magánnőgyógyászt. hát, nemtom, fura, hogy semmi papír, semmi izé, konkrétan nem tudom, hogy most akkor ez így jó volt-e vagy mivan, csak hogy majd telefonáljak vissza 4 hét múlva, hogy mi lett a hpv teszttel, mert látni nem lát semmit (ő se) - node legalább már idáig eljutottam.
(basszus, elmondhatatlan kínkeserv ez a szemölcsös szar, ami mostmár egyetlen szexuálisan érintkezős alkalomtól is újra kijön a pasin és ecsetelheti hetekig, szóval tényleg nincs több entyem, se pentyem, míg valaki meg nem mondja, milegyen.
ugyanitt: ha bárkinek bármi tippje, magában ne tartsa!)

- csak elhatároztam magam, és kimentem az ázsiacenterbe hátizsákot venni - kőkemény, szisztematikus kutatómunkával, a harmadik épület legutolsó táskás üzletében meg is találtam azt a két darabot, amire úgy gondoltam, szükségem van. (ebből az egyiket másnap más tipusra cseréltettem, de pipa.)
végre tavaszi kabiban vagyok, úgyhogy tesztüzem on.

- további vásárlós híreink, hogy elindultam fehér tornacipőért és hazatértem életem első bőr magassarkújával (olyan kis feketével, amit tavaly égre-földre kerestem, hiába),
valamint felfedeztem magamnak az orsay-t, (32-es méret!), és lett is onnét egy univerzális egyberuhám, minden eshetőségre.
(például az áprilisi lagziba, ahova megyünk.)

- ...

5 megjegyzés:

  1. Pasit is teszteltétek HPV-re?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, neki a bőrgyógyon azonnal közölték, h ó, igen, ez a hpv szemölcs, mindennaposeset, tessék egy ecsetelő, az én szemölcseimet is kezeltessük, míg el nem múlik mind2őnknél, szex csak óvszerben.
      csakhogy rajtam meg senki se lát.

      Törlés
    2. Nem vagyok orvos, de sztem a pasit is rendesen le kellene tesztelni HPV-re és szoktak gyógyszert, immunerősítőt adni. A szemölcsöt a vírus okozza, tehát nem a szemölcsöt, hanem a vírust kell kezelni és az sem mindegy, hogy melyik vírustörzs van jelen a szervezetben, vannak alacsony és magas kockázatúak is. Sőt, orális szexszel is terjed és a szájban is kialkulhat elváltozás, így az óvszer sem véd túlzottan. Nem akarlak paráztatni, de esetleg kérdezzetek meg egy másik orvost, hogy biztosra menjetek, vagy tájékozottak legyetek.
      Egyébként, ha szar eredményt kapsz, nem kell aggódni, mert elmúlhat magától is még a magas kockázatú vírus is!
      Jobbulást!

      Törlés
    3. magas rizikójú nem okoz szemölcsöt, ha szemölcsöt okoz, az "csak" szemölcsöt okoz, rákot nem, szóval no para!

      én úgy tudom, pasikra nem igazán szűrnek, mert csomószor lappang a szervezetükben, azaz nem mutatható ki, mert inaktív állapotban van a vírus, és egyébként meg felesleges is, hiszen egyértelmű, hogy hordozó, ha megjelenik rajta :/

      mindenesetre a hpv egyetlen igazi "gyógymódja" az immunerősítés akár házi praktikákkal, akár az orvos által felírt immunerősítővel indokolt esetben (persze a szemölcsök ecsetelése és egyéb izék mellett, amiket mondanak, hogy erős immunrendszeretek legyen és ne jöjjenek elő újra). szóval immunerősítés ezerrel, az amúgy sem jön rosszul soha :)

      Törlés
    4. köszi csajok!

      mi is úgy tudjuk, hogy majd a szervezet legyőzi - na, azt nem csinálja, ezek szerint. pedig már mindig azt hittük :/

      a pasinak szent meggyőződése, hogy majd ez az új orvos végre megtalálja rajtam, mivel fertőzöm vissza, én szeretnék elmenni bőrgyógyászhoz is, pasit is elcipelve, máshova.

      immunerősítésben rosszak vagyunk :O
      (ezekszerint még.)

      Törlés