2019. február 19., kedd

nagyhírekről kicsikét

járunk párterápiára.
qrvajó.
a pasi jár durva nyelvtanfolyamra.
átkerült végre a megfelelő csoportba, öröm-boldogság.
beadtam a jelentkezésem mesterre.
alig találtuk meg a diplomámat.
megvolt az első nagyjelenet a gyerekkel.(kapálózós-sikítós-sírós...)
megijedtünk, megdöbbentünk, (jól)kezeltük.
a saját pszimet továbbra is csípem.
anyáméktól továbbra is a lehető legmesszebb akarok lenni, mert a kontakt instant agyfasszal jár.
brutál frontérzékeny vagyok.
pasiszülinap szervezés folyamatban.
a melósok vasárnap is hangosak, még mindig.
mindennel elcsúsztam már mire felkeltem (minden nap!), mint rendesen, de ezt majd a pszivel dolgozzuk át úgyis.
a gyereknek ízlett a smoothie.
szerintem ma valami rakott zöldséget főznék.
a pasival még mindig a jó időszakban vagyunk, szeretem, szeret, bár maradhatna így...
utálom a tvt.
megint megcsinálták az internetünket.
lehet, hogy végre rendeződik a számlázás a víz-csatorna témában, így, egy év után...
takarítás helyett blogolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése