2019. január 29., kedd

vissza az életbe

fú, gyerekek, ezmivoltmàr.
(influenza, amúgy.)
pont két hete lettem beteg, és úgy feküdtem végig zsinórban hat napot, mint a kisangyal... voltak fokozatai a javulásnak, vagyis hát vannak, jelen időben, még mindig hipp-hopp el tudok fáradni, meg folyton bedugul a mindenfélém és köhögöknöm kéne, szóval még most is itthon regenerálódok.
(tegnap pl egy reggeli-fürdés-hajmosás kör után éreztem, hogy over, de ilyen "azonnal le kell ülnöm" módon, elég ijesztő tud lenni...)

ott hagytuk abba, hogy pénteken azon szenvedek, miért jöttem dolgozni. na, hát szombaton is bementem, én butus, aztán este csak lerogytam az előszobapadlóra és sírtam, annyira durva volt, annyira nehéz.
biztos, hogy az életben többet nem vagyok hajlandó betegen dolgozni menni, inkább maradok otthon téves riasztással feleslegesen, mint mégegyszer behúzni egy ilyet.
a pasi mindent hozott, csinált, adott, aztán simizett tehetetlenül, csak utána kb sose volt itthon, az q rossz volt. (kb a tv, mint háttérzaj és később a tesós chat tartott vissza a becsavarodástól, ha jobban belegondolok...)
amúgy már tettünk pár (egyre hosszabb) sétát a pataknál, meg felhasználtuk az ajándék mozijegyünket is, mielőtt lejárt (és nem fulladtam meg, jéééjj, és mások filmélményét se rontottam el nagyon), és ma már föztem - alakul minden szépen.


ja, volt pasicsaládjánál meglepiszülinapom, amiről sajnos ìgy lemaradtam.
küldtek azért a tortából -
fűrészporíze volt, 2 falat után kidobtam.
(állítólag nem is, de engem nem győznek meg...)

a gyerek is beteg lett, ő is lemaradt volna a saját szülinapi köszöntéséről, de addigra a pasi rutinosan lemondta a tortát...
így azt csak eltoljuk. (úgy tűnik, másodszor is.)

én nem bánom, legalább nem maradok le, nagggyon cuki társasjátékot kap, alig várom, hogy kiderüljön, tetszik-e neki.

(karácsonyra már befigyelt az első kártyajátéka, amivel azóta sok-sok órát játszott, szóval hátha.)


emellett a hugom is influenzás lett a messzi távolban, babóca mellett elég party hard. (apám váltja a pasiját, hogy segítsen, annyira.)


bezzeg a pasi csak 3 napig betegeskedett, nem tudom, hogy csinálta...

szóval így.
(mondjuk azért lett ma paprikáskrumpli, mert azt szaglás és ízérzés nélkül is be tudom fűszerezni, de már szinte működöm... szinte.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése