2018. augusztus 27., hétfő

nyafogás

valami nagyonnemjó tényleg. mármint fizikálisan.

vagy ennyire-ennyire kicsinál a front, vagy beteg lettem, csak még nem esett le, de hát jajj. van itt kérem minden.

(bár az izomfájdalmak lehetnek a felelőtlen bútortoligálástól, belátom. de a fejfájás? torokkaparás? hányinger? nemalvás? hasfájás? étvágyhiány? hőhullámjellegű-vérnyomásos-remegősgyengeséges dolgok?
zavaros ez így...)


mintha valami lenne.



(remélem, nem rák, vagy hasonló... tudjátok, zsigerileg rettegek, hogy utolér valami olyan - mint ahogy a vakbélgyulladástól is kiskorom óta rettegtem, és utol is ért, és azóta pláne kényszeresen szorongok tőle, hogy ez is valóra válik, és ez nem jó érzés amúgy.
esküszöm, nem direkt, de ha ilyen határozottan nem képzelt, ismeretlen eredetű egészségügyi gebaszom van, mindig rámtörnek ezek a parák.
és sose mondom senkinek.
mintha a kimondásával még közelebb kerülne a megvalósuláshoz, vagy nem is tudom, babonásan félek.
eleve csak a diplomáig volt "életforgatókönyvem", ez is akaratlanul eszembe szokott jutni, hogy mi van, ha azért csak addig, mert nem juthat több. nem is időben több, inkább életfeladatokban mérve... erről se beszélek.
de most kimondtam őket. vagyis hát leírtam. erőnek erejével... nehéz volt ám. büszke vagyok.

csak ne legyen baj, szeretnék még gyereket, unokát... élni, sokat, rendesen. na.

rémes szorongások ezek )

(hesteg_vállalhatatlan_gyarlóságok.)




hesteg_rémesközérzet, nyaff.

4 megjegyzés:

  1. nem vagy terhes? hazafelé sztem vegyél egy tesztet, azzal máris egy körrel okosabb vagy.
    amúgy meg sztem csináltass egy teljes vérkép-vizelet vizsgálatot (azt évente egyszer mindenkinek kéne), az is jó támpontnak, megnyugvásnak, vagy kiinduló pontnak, hogy merre tovább, hogyha valami van.

    VálaszTörlés
  2. fú, csaknem! most menstruáltam ki a lelkemet is épp...

    igen, rátapintottál, laborra van is beutalóm - lejárva, mert random nyaralások-gyerekezések jöttek közbe... most már ki akarom próbálni az új kerületet, úgy kérni újat, olyan izgi ez...

    de az meg min. 2 hét, mert lakcímkártya is kell. addigra csak jólleszek... (ugye?)

    VálaszTörlés
  3. hát, ahogy gondolod....
    én a menstruációm második napján estem teherbe a matek szerint anno.
    a vérvétel meg nem akkora dráma sztem; inkább egy "felesleges" kontroll most, mint ijedezés később. sztem.

    nyilván jól leszel, de mittudomén lehet akármi; vérszegénység, vitaminhiány... ezekről sem árt tudni

    VálaszTörlés