2018. május 16., szerda

mifene

vannak nékem ugye ezek a cuki kis hegek a hasamon, amik harmadik éve szórakoztatnak random újrafájásokkal. (meg egy negyedik heg, a belső, amit nehezebb tetten érni, de be szokott csatlakozni.) (szóval egy belső tutira van, aztán kitudja, az az egy, az mennyi.)


na, múlthéten megjelent két fekete sörte a legalsó alatt közvetlen, és én, bár furcsállottam az elhelyezkedést, elhessegettem minden felesleges szorongást, inkább morogtam egy sort, hogy megint eggyel feljebb húzódott a bikinivonalam, mehh.

tegnap este aztán megállapítottam, hogy a borostának nézett sörték nem nőttek,
(a borosta szokott, a többi csinálta is), viszont némi tapizásra (általam, majd a pasi által) egyszercsak visszább mentek, vagy mi. izé.

szóval vagy magam vagyok a szőrtelenítő ipar forradalmi áttörése, vagy.... vagy mi? varrat? még? honnan? hogy?! (ha nem, akkor mi más lehet?)
(wtf?!?!)


ráadásul tegnap is már végig erősen sajogtak a hegek, mára méginkább, iszonyat zavaró,
és akkor hozzá ez,
amit tapizásra nem érezni, mármint hogy fájna,
de ma aggasztóan szúr azon a környéken a hasam, a hólyagomnál is,
amit így utoljára frissiben éreztem,
(meg ígyebbül is, fú, az halál volt,)

és nem tudom eldönteni, hogy csak behaluzom, vagy tényleg.
(mindenesetre mióta kigomboltam a gatyámat, az a rész jobb,
de az is csak jobb,
jesszum.)


szóval így #mivan?!



7 megjegyzés:

  1. Nekem anno a terdmutetem utan beszakadt a varrat, es eltunt. A doki mondta h majd kijon, evekkel kesobb igy is lett, dehat eleg otvar erzes volt. Szoval en kimutottem azt a darab drotot vagy damilt vagy mifenet magambol, dehat az a labam volt, nem a hasam! Sztem is irany a doki, gyorsan.
    (Btw hasi muteteket nem felszivodoval varrnak? Kicsit most raparaztam most a csaszarsebemre h elugrik belole vmi....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hu de bator voltal, hogy megoperaltad magad!
      👍

      Törlés
    2. kiráz a "frász" a gondolattól, h magadnak húztad ki, anno varratszedésnél is becsuktam inkább a szemem, brrr

      mondjuk a gondolattól is, h szúrósvégű izék vándorolnak bennem,
      maga a tudat is ilyen wtf


      (szerintem ne guglizz rá, én megtettem)

      Törlés
    3. A. Csak a kihuzott drotot latta es majdnem elajult :D. Jobb volt kinn.
      Amugy azert megy sztem kifele, mert mint idegen test, kilokodik. De lehet h hulyeseg.

      Törlés
  2. szóval rágugliztam és igen, megyek dokihoz, mert nem, nem nyugtat meg, h ilyen van :O

    (egyáltalán honnan tudjam, h csak kifele tart? és honnan tudja az irányt? és kerül-e màs az útjába a bőrömön kívül? és ha igen, jó-e nekem, hogy azon is átküzdi magát? és van-e még?
    és-és... és.)

    VálaszTörlés