2017. november 27., hétfő

wtf

tegnap rengeteget pörögtem itthon. a szobámban brutál hadiállapotok voltak hetek óta, és amellett, hogy elkezdtem a felszàmolását, mostam meg főztem, ami egy szolidabb konyhatakarítással kezdődött pl.
de valahogy olyan feszes tempóban, hogy még kajàlni is álttamban, falatonként...

estére befutott újcsaj, és mondta a végén, hogy mostmár hagyjak mindent a francba, megbeszéltük, hogy cukival suliban lesznek másnap, bőven ráér...

különben cuki haza se jött, előre egyeztetve volt, hogy oda teregetek, ő meg pasizik.


ugyan szarkész lettem, de minden hepi volt, szeretési, meg ízlett nekik a főztöm, szerelmetes éjjel után kialudva keltem a pasinál, büszkén, boldogan, annak tudatában, hog ma hazajövök és folytatom, és az egész lakit is kitakkerolom és szuper lesz...

majd jött egy számonkérő üzenet cukitól, hogy ezmiez itt,

ami eszkalálódott,

és ma már 2x pityeregtem,
és nem értem, mért kell azt írni a közös chatbe, hogy anyád, meg bazdmeg,
hát mikor engedek meg én ilyen hangnemet,
pláne mert valaki nem vitte ki a szemetet?!

és hogy így nem lehet élni, meg főzzek a pasinál legközelebb, meg csupa nemértem dolog.

majd hazaérve azt láttam, hogy àthordta a szárítókat a szobámba, meg a tőlem kapott virágokat is,

de úgy, hogy belépni se lehetett,
és mostanra kicsit át sikerült rendezni, de kb minden csak be van dobàlva a szekrényekbe, hogy ne négykézláb kelljen az ágyról kijutni.
meg odakint ő pakol meg takarít és zavarom és nem tudtuk megbeszélni, csak hogy hagyjam és menjek be a szobámba..


hát én most qrvára ki vagyok akadva, és azért is, mert full elcsúszok mindennel, mert nulla mozgásterem van itthon, szó szerint is, meg mindenhogy,
semmit se tudok csinálni abból, amit akartam,

max elmenni,
de nehogymár elmenjek a saját otthonomból.




faszom.

4 megjegyzés:

  1. Ó, de sajnálom, miért kell összeveszni egy apróság miatt? Ha tisztáztátok, hogy nem megy haza éjszakára, minek balhézik? Ez a te lakásod? Még jó, hogy nem te fogsz költözni.
    Meg ez csak egy összekapás, ki fogtok békülni!!!
    Bocs ha beledumáltam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne viccelj, tök jó, h "beledumàlsz"

      nem, ezt az albit 3an béreljük

      és most faggatom újcsajt, h én vok-e a hülye, és télleg fasz voltam, v most mi

      Törlés
  2. Lehet, hogy csak osszekapott a sraccal es azert volt ideges
    Remeljuk mihamarabb megbeszelitek es szent lesz a beke
    🌷

    VálaszTörlés
  3. A leírtakból kicsit úgy tűnik, hogy Cuki túl tolta a bulit... Hagyd lenyugodni, szerintem ez a legtöbb, amit most tehetsz

    VálaszTörlés