2017. november 25., szombat

körömlakkos, salátásos

egyébként este megjöttünk a nyaralásból, hajnalban már keltünk dolgozni - így a hét közepén néztem körbe először a szobámban,
és akkor szembesültem vele, hogy
jé, hát én indulás előtt impulzusvásároltam 5 nadrágot!

meg ilyenek.

mondjuk mikor elpanaszoltam újcsajnak, csak annyit mormogott vissza: ja, hadd találjam ki, csupa olyasmit, amit már egy hónapja nézegettél, hogy musthave, csak most még le is volt árazva.

itt úgy tűnhet, még impulzusvásárolni se tudok jól, de kiderült, hogy vettem nyakláncokat is. amolyan 'egyszer élünk és úgyis kell' alapon, és hát tegnap megnéztem közelebbről, és basszus, egyik se áll jól.

és most így vakarózom, hogy mi.
nagyjából már meggyőztem magam róla, hogy négyezer forint kidobása nem a világvége, sőt, lehet, hogy megkapják a tesóim ajiba,
de most akkor se pénzem, se nyakláncom, sajnáljatok.

fura.


amúgy meg az is kiderült, hogy a somlekvár fanyar, és mázli, hogy kaláccsal-vajjal kóstoltam,

és hogy mostmár feltétlen szereznem kell majd hecsedlit is, mert azt képzeltem ilyennek, de akkor az milyen.


ugye, micsoda izgalmak?
(#meló)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése