2017. november 2., csütörtök

életem problémái jelenleg

- megdöbbentően kiragyásodott az arcom és a hátam (és a vonásaim is szétcsúsztak, meg tokásodom, jajj, nincsremény)

- valamitől (és nem a ciklusomtól)
2szeresére nőttek a cickóim (ez mondjuk maradhatna)

- minek vettem olyan csipkemelltartót, ami belebújós? (ki fog nyúlni, hiába szép)

- véletlenül (és fogalmatlanul) túrtam egy angórapulcsit, ami szöszöl, és mi lesz, ha nem hagyja abba? (a szintetikus sokkal jobb)

- nem találtam eddig olyan (boka)csizmát, ami szoknyához is jó, meg szupervékony, girbegurba virgácsok mégvékonyabb, bedőlő bokáira is, és mi lesz, ha ez így marad, hogy hordom így a szép új szoknyáimat akkor?

- a nyaraláskor az előjelzések szerint végig esni fog

- eddig semmit se kezdtem kariaji ügyben

- már annyira kint vannak a karácsonyi dekorok az üzletek polcain, hogy nyomaszt, hogy most veszek vagy késő lesz, pedig holvanazmég

- megjön-e a héten a fizu típusú aggódás


(amúgy nyilván nem ezek, de a szokásos szorongásokra most nincs kedvem gondolni se, elégedjünk meg hát ezekkel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése