2017. október 3., kedd

heló október!

a múlthét borzalmai után (ahol is a pasis dolog még 24 órát szivatott ám, mert a személyesen kibékülős-átbeszélős esténken mégjobban összevesztünk), nos, semmi egyébhez nem volt se kedvem, se érkezésem, mint lenni.

így, ennyi.

azért megpróbáltam összekotorni a gondolataimat, amik NEM a pasitémáról szólnak,
hogy hol is tartottam előtte,

egész jól sikerült.

rájöttem, hogy volt egy kb hatszáz elemű to do listem a kövi hónapokra, rugalmas ütemezéssel, úgyhogy megkönnyebbültem, hogy nem késtem le semmiről...
meg ugye épp az "új dolgok jönnek, minden bizonytalan, katyvaszos, izgi, mert még nem alakult ki" állapotnál tartottam, abba azonnal vissza lehet rázódni.

már csak meg kéne nyugodni.
na, az rohadtul nem megy olyan könnyen, a szervezetem még ugyanúgy pánikol.

mondjuk meg is értem.
konklúzió nincs, csak állapotjelentettem egyet, ki tudja, hogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése