2017. szeptember 1., péntek

meg még némi apró

kicsit offline voltam, ami olyan "jól" sikerült, hogy konkrétan fontos messenger üzikről is lemaradtam valahogy. #kiérti

hetek óta "takarítógate" van a melóban, megint, valahogy itt mindig van valami velük - ami miatt jelenleg ugye redva is meg beléptetős zűrök. #juhú

otthon meg nagyon ügyin elpakolásztam, hirtelen megcsináltam mindenfélét, amit hónapok óta tologattam. #hatékonyságcsí
már csak takarítani kéne. #mármajdnem

a zöldségesem meg szabira ment, még ilyet! #nagyonváromvissza

nehezen lövöm be, mikor mennyi kaját érdemes főzni, múltkor ugyanez ránkrohadt, most meg kevés lett, pedig ugyanolyan finom. (nem csak az én étvágyam hullámzik.) #felnőttéletrejtélyei

a héten érthetetlen módon csomószor rámjött, hogy édességkell, pedig semmi se indokolja, úgy örültem az ajicsokiknak meg sütimeghívásnak is... (voltak, bibibí! #kedveskolegákésszeretteim) meg még magamat is rendre meghívogattam. (kivéve a masszív émelygős tripet, akkor attól is fordult egyet a gyomrom, ha kimondták a cs-betűs szót.) #sweetlifehighlife

amint újcsaj megtudta, marginális infóként, hogy temetésen voltam, egyből felhívott, hogy jajjmitörténthogyvagyok, annyira jószívű és törődő már, nem? #jópéldám

cukival katasztrófa-turistáskodtunk tegnap is, megint koccantak a ház sarkánál. már egész megszoktuk, tök rutinosan elemezgetjük, ki, mikor honnan szállt bele kibe, és a nappaliból is halljuk, mikor vontatják, nem ügy. #veszélyeskörnyék

örültünk, hogy hazajött és örült az ajándékának. #unicornqueen

a pasija pedig egy idióta, ezt már legutóbb is majdnem beblogoltam. egy dolog, hogy én ilyen kis hülye vagyok szerelmesen, na de hogy cuki is... #elkéneásniinkábbaztafazont

a pasi lakása rohamtempóban formálódik lakható otthonná: múltkor még a festéket kapirgáltuk az ablakkeretről a csupasz falak közt, most meg már az ágy lábára ragasztgattuk a parkettavédő filceket... jó lesz ez. az átmeneti konyhaszekrényt én pakoltam be kézreállóra, szeretem is rendezgetni a dolgokat, meg, lássuk be, érzékem is van hozzá. #újszakasz
cuki jegyezte meg, hogy jó lesz nekünk kettesben - és hát tényleg, a legelső pár nyári hét óta nem volt ilyen (mikor nálunk hesszelhettünk, mert a kezdő diákok otthonotthon szüneteztek).
szóval alkalmilag de, de hogy ténylegesen, és minden a mi cuccunk és koszunk legyen csak... #elsetudomképzelni

amúgy kapásból mindenki azt hiszi, hogy összeköltözünk, az exlakótársaitól kezdve a rokonain át az új szomszédokig...  #pedignagyonnem

persze az élet nem áll meg, bármi lesz is, nemsokára jön át a gyerkőce is már, nem tudom még, hogy ugorja meg a kettősünk, se, mi lesz egyáltalán addig. #félelmetespicit

meg egy csomó más, most csak így hirtelen ennyi.


#életke
#mindigvanvalamimesélnivalóamúgy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése