2017. szeptember 1., péntek

ez a hét furi átmenet

szóval végül úgy alakult, hogy mindkét csaje otthon volt, meg a pasi is jött át esténként aludni. és ez nagggyon furi élmény.

(tulképp felavattuk a polccal meghosszabbított ágyam és vadiúj ágyneműszettem (ami pedig egy kétségbeesett szingli röhejes, erőltetett kompenzálásának tűnt még tavasszal), és csodák csodája: elég kényelmesen elfértünk. tv sincs a szobámban, így a hangulat is intimebb, odafigyelősebb volt... meg most igyekszik is tartani a szombati ígéretét, cukul itt nekem ezerrel, pedig én meg hisztizek, belefáradtam kicsit.

ja, hogy mi volt szombaton? á, azt most hagyjuk, ájmsrry.)

annyira családiasra sikerült, hogy még egy aktuális (és enyhe fajta) hányós-fosóson is osztoztunk, de ha ma nem kérdez rá egy kolegina a melóban, elkaptam-e, össze se rakjuk. mert valahogy mindenkiét volt mivel magyarázni (elődobozolt rosszféle cappucino, gyomorideg, menstruálás, stbstb...).

pedig.

(hát, meg tudnám szokni még ezzel együtt is. már csak fürtös kéne a szomszédba, és aww, kedvenc kommunám...)

persze kipihenni magam nem sikerült, de lényegesen jobb már, mint előtte.
meg különben is, mindjárt vasárnap, az is valami.



#jaéshelloszeptember

(a pasival is, cukival is a harmadik első őszi napunk már, jó ég...)

1 megjegyzés: