2017. augusztus 27., vasárnap

a zajlás

végülis, a felszínen, látszatra annyi minden azért nem történik. közben viszont komplex és intenzív élmények érnek,
amiket nem egyszerű integrálni, feldolgozni, ülepíteni, ...

most épp ott tartunk, hogy borzasztó kialvatlan és testileg-lelkileg-idegrendszerileg is fáradt vagyok,

erre ma sem pihentem, se nem alszom még.
holott, elvileg, időm az lett volna rá, ez a teljes nap.

most konkrétan azért nem,
mert az integrálás agypörgetős szakasza zajlik. egy darabig csak gyűltek a dolgok, rakta őket elfele, kábé ahogy értek, most, főleg estére meg hirtelen nekiállt rohamtempóban feldolgozni, sorjáznak a heuréka-pillanatok, nem tudom, talán betelt az érkeztető raktár.

(jó, nem, volt előtte az a rész, hogy elkezdtem összezuhanni, aztán fürtös megkríziskezelt, és az belökte a folyamatot.)

zakatol a rendszer: rendeződik össze tudati szinten a sok behatás, az ezer meg egy friss infót integrálja, passzintja a már meglévőkhöz, aztán köpködi kifele az így nyert újféle következtetéseket.
ez a rész mindig hihetetlenül izgalmas, inspiratív, friss gondolatmeneteket és tapasztalásokat hoz... intenzíven értelmeződnek át a mindenféle kirakósok képei az újabb daraboktól.

csak roppant fárasztó.

alapból fáradtan (és posztlagzis-másnaposan, kríziselés után) annyira nem jön jól. úgy, hogy a holnapom, amit pláne a regenerálódásra tartogattam,
seperc alatt betáblázódott a csába,

de nem ám amolyan főzni-mosni-itthon szüttyögni módon,
hanem hogy például negyed 8-kor kinn kell várnom a metrónál apámat már reggel.

mert megkért, hogy a temetésig hadd lehessen nálam, aztán menjünk együtt. amivel úgy meglepett, hogy mindent tudtam mondani rá, csak nemet nem. ilyenre még közelítőleg se számítottam.

ez aztán pont nem kellett még a hosszú hét előtti készülős napomra, apámmal beszélgetni ugye aknamezőn séta, apámmal én mit? hogy? (no és minek?)

a temetés fél 3-kor lesz délután. szóval apám bejelentkezett, hogy kvázi töltsük együtt a regenerálódós napomat, ami minden lesz, csak pihentető nem, hisz már a gondolattól is bestresszelek. (meg ugye ilyen előzményekkel...)

pofám leszakad, mik vannak. eleve, még az se volt biztos, hogy megyek a temetésre, a hogylétem felől tettem függővé - mondjuk ez most is áll. no de...


értitek?
szóval hogy ez, és fujj, egyszerűen utálom a gondolatot, hogy holnap azt kell, amit, és még csak nem is alhatok, pedig úgy kívánná a folyamat: begyűjt, besokall, felpörög, lepörög, kipiheni, normalizálódik.


apám itt, ennyit, kettesben.
ajajj.


(annyira sose tudok hazudni, ha váratlanul ér valami, olyan személytől - ez már a melóban is kiderült, sodortam már bajba kolegát, hogy a főnök meglepett, én meg csípőből az igazat válaszoltam, pedig amúgy tudtam, hogy nem szabad.

itt is csak annyit mondtam volna: nem érek rá, máris nincsen probléma vele, megoldja máshogy, gondolom.)

2 megjegyzés:

  1. Sokszor írod, hogy nem keres a családod. Ahogy én észreveszem ez bánt, és igazából szeretnéd, ha törődnének/foglalkoznának veled. Amikor apad egy bő fél napot veled akar tölteni, annak viszont nem örülsz. Mi lenne, ha ez egy klassz apás nap lenne, és csak orulnel, hogy együtt lehettek, beszélhettek, ha akarsz szerintem problémákról is, ha nem, akkor csak egy klassz nap együtt, ami segíthetne előrébb lépni a jó/jobb kapcsolat felé.
    Oké, értem, h fáradt vagy, mást terveztel, de az ember sokszor fáradt, és az élet sokszor átalakítja a terveket. Utólag pedig néha jobb terveket sző, mint mi magunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, asszem 3 dolog zavart:

      -h bár vágynám az ilyesmit, DE tulképp az illuzórikus szüleimtől (akik "normálisak", és értelemszerűen nem léteznek)

      -h a valóságban én ezektől az emberektől sikítófrászt kapok, minden együtt töltött perc megterhelő, se a haragot, se ezt nem tudom félretenni (ha nem a szüleim lennének, tutkó nem állnék szóba velük, mert ostoba, korlátolt, szánalmas és képmutató személyekkel nem barátkozom, őket meg, hát, erősen annak tartom)

      - h igazából most is azért jött, mert neki kellett vmi, ő félt, stb, megint csak használva voltam, és erre a 30 évnyi előzmény miatt hiperérzékeny vagyok tőlük

      (persze, de jó lenne,
      csak ahhoz az kéne, hogy ő ne az az ember legyen, aki, hanem vki teljesen más, ami ugye lehetetlen)

      Törlés