2017. május 22., hétfő

rúgja meg a 60 szláv javasasszony inkább

küzdök nagyon a szétesésekkel. legszívesebben sikítanék és toporzékolnék néha, annyira kiborító, hogy megszűnök azt csinálni, amit szeretnék, és sehogy se tudom visszavenni az irányítást. érzésre kábé megvárom, míg lecseng - persze fene tudja, közben próbálkozom mindenfélével, legjobb tudásom szerint, lehet, hogy azok nélkül tovább tartana...
ez még szürkezóna.

a hétvégére kettő, azaz kettő (amúgy szupi és vágyott) program volt előirányozva,
mindösszesen a megjelenésemet kívánták volna,
és hogy így bedőlt az egész és nem.

rohadtul nem értem, miért.

aztán tegnap jó lett volna találkozni fürtössel, de egyszerűen nem tudtam úgy rendezni a nap végét, hogy megengedjem magamnak,
hosszú hét a munkában,
muszáj voltam otthon maradni és korán feküdni.

naná, hogy szétszorongtam magam elalvás helyett, amit ráadásul viszonylag sokára ismertem fel, meg még mire lekezeltem...

utána olyan fasza kis rémálmaim voltak, ha nem lennék kiütve a kialvatlanságtól, nagyon röhögnék.

például álmomban arra keltem a halott nagyanyám házában (mert valamiért ott laktunk, és pont enyém volt a halálos ágya), hogy anyám épp lyukasztja ki a fülemet.
(mindenki megrökönyödésére. ilyen piercingszerű valamit tett bele. ja, amúgy nincs kilukasztva irl, tudtátok? sose volt.)
azért csinálta, mert előző este hazafele menet belefutottunk 60 szláv javasasszonyba (!!!wtf!!!), akik épp szembe jöttek biciklivel,
és kiderült, hogy az egyik mondta neki, hogy a bokám befeledőlése egy elharapódzó születési rendellenesség, és ahhoz, hogy megállítsa, ezeket a démonűző izéket kell a fülembe tennie.
aztán ugye mire felébredtem, már meg is csinálta pont, és akkor ilyen tök kómásan gimibe kellett menni, és azt se tudtam, mi van.

meg hasonlók. le a kalappal az agyam előtt, komolyan.

mondjuk most se tudom, mi van, fáj a fejem, hazaakarokmenni, bamba vagyok, satöbbi, pedig bennem van már két kv, egy felvágottas kifli meg fél liter víz...
újabb szép nap a paradicsomban, I guess.


voltak-vannak persze szép meg fun dolgok is, azokkal adós vagyok még, srry,
tudjatok róla, és majd valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése