2017. március 11., szombat

mélységeiben

el kellett gondolkodjak, mi is történik. mivel azért erre nem számítottam.
gondoltam, hogy rossz lesz, meg darabokra hullás, meg megáll az életem. hogyne. földhöz csapott nagyon, hogy a boldogság és a sok előremutató megnyilvánulása után hopp, kiderült, hogy mégse. okéka.

no de amit megéltem ebben a másfél hónapban, az ellentmondott minden várakozásomnak. mindennek, amit magamról és az életemről tudni véltem.

az van-e, hogy

- ő, mint a szerelmem tartott össze ilyen jól, a kívülről nyert biztonsàgérzet és oxitocin és mittudoménmi működtetett (csak nem vettem észre, hogy erre építkezem),

- ő, mint férfi mellettem, tehát mégis durván társfüggő vagyok továbbra is, egyedül életképtelen,

- nem vagyok az, csak még mindig hormonális alapokon nyugvóan nyersen szerelmes, és ezt nem tudom kezelni,

- az elválást (/csalódást/traumát) magát nem tudom kezelni, még ahhoz nem vagyok elég valamilyen,

- minden teljesen normális és ezt hellyel-közzel más is így élné meg, csak nekem tűnik kirívónak?

(bónuszkérdés: csak simán beindult a betegségem, mondjuk a megrázkódtatástól és akkor meg mindegy?)


és vajon az van-e, hogy: ami kapaszkodót, rendszert eddig kiépítettem (alapozás), még mindig kevés, hogy megbirkózzak az elválással/a függőségszerű szerelmi elvonással/a férfinélküliséggel/a konkrétan a pasi nyújtotta pluszok hiányával vagy valami teljesen más történik?

röviden: miafasz.


tehàt nagyon jó lenne rájönni, miért bírom ilyen rosszul. mondhatni, miért nem bírom.


mert (a saját megítélésem szerint) az, hogy nagyjából másfél hónapja nem eszem* és nem alszom, abszolúte tarthatatlan.
mondhatni normális életet ellehetetlenítő körülmény.

mostanra már olyan szinten kimerültem, hogy... inkább nem is fejtegetem.
a labor, a rendszer mind jó tipp, de elhiszitek, ha mondom, hogy ebben a dimenzióban már... á, hagyjuk. konkrétan teszel magasról mindenre.

rohadtul frusztráló tapasztalatokat szereztem, annyi csak a biztos.
ówoww.




#hátezazéletkemegmiez



*: és megint ugye az, hogy nincs 5 kilóm, amit ledobhatok, mert a 40-ből 5, az már nem simán csak sovány.
meg, hogy pechemre az első stresszreakcióm mindig a "gyomorösszeugrás, ételtől megundorodás", ami annyit tesz, hogy erővel kell csinálni, feladattá válik.
aztán az gáz, ha úgymarad.
meg az a felettébb érdekes, logikátlan tapasztalás is megvan, hogy anno szépen beállított, szabályos, rendszeres és tartalmas étkezés mellett (amit esküszöm, nem hazudtam el, másnak se, magamnak se) indult meg durván lefele a súlyom, szigorú orvosi felügyelet alatt, mindenféle vizsgálatokon, laboron, stb-n túl, (kizárásos alapon) pusztán a plusz pszichés terhelés miatt, és vért izzadtunk, hogy mindenféle fehérjeitalos megtámogatással, gyakorlatilag non-stop túlevős hányingeres közérzettel visszatornázzuk oda, ahonnan indultunk.
(a magyar egészségügy csodája voltam. a zárómra rá se merték írni. egy hónap le, egy hónap fel.)
vonogatták a vállukat, hogy hát ilyet, hát ők nem tudják, ne haragudjak. nem haragudtam, csak úgy mégis mi ez, ugye.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése