2017. március 2., csütörtök

hogy jót is írjak

ma már ettem 3 farsangi fánkot a két kv mellé (tehát már ettem, pedig rettentően ki vagyok ma bukva),

most meg azt érzem, hogy éhes vagyok és menni fog egy szendvics egy joghurttal (tehát még fogok is enni),

nemsoká megborotválom csubakkát és hajat fogok mosni és tutkó főzök is egy bármit,

mivel undi zsíros a hajam, nem hívtam fel a pasit, hogy találkozzunk, pedig volt megint egy ilyen megdöbbentően kontrollvesztős negyedórám, amikor konkrétan ennyin múlt (ez monduk ijesztő, de legalább mákom volt!!!),

újcsaj itt van tegnap óta és cukker és sokat dumcsiztunk,

ügyesen dolgozik rajta, hogy legyen munkája, szóval lehet, mégse kell új lakótársat keresnünk,

lett ncore-om végre (hosszú és vicces, de majd),

fasza regnévvel, ami csak az enyém és nagyon én vagyok és tele van mögöttes tartalommal és ennek örülök,

a nős ismim (akiről nem írtam még, de az is vicces) tuningolt kicsit este chaten, hogy jó csaj vagyok,

rájöttem, hogyan lehetnének gördülékenyebbek bizonyos emberi kapcsolataim (ez posztgyanús, szemvényvesztés az élet, de majd egyszer menni is fog),

a holnapi munkától csak kicsikét félek,

azzal, hogy szembenéztem a gyöngeségeimmel, érzéseimmel és idesoroltam az okokat, könnyítettem a diffúz szorongató szarcsifoscsi állapotomon,

valamint még nem esik az eső és picit a nap is sütött.
végülis egész korrekt egy kis lista.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése