2017. március 3., péntek

azért erőltessünk ide egy jóságok rovatot

délután már csak a wcben bőgtem.

viszonylag kevesen merték megkérdezni, mi bajom, és arra is tudtam frappáns választ adni. 

látom, olvasom, hogy mások is nyűglődnek, így nem vízionálok kórházat.

írtatok és jólesett.

meló szempontjából csak a délelőtt volt xtra hajtós fejetlen pokol, utána lájtult, és azt is tök prón menedzseltem - bár néhány ember rácsodálkozhatott, milyen választékosan mormogok magamban folytatólagosan csúnya szavakat, ha kiborítanak (nemők), de jót nevettek rajta. (igazam volt, tudták. ezt többször is.)

azt mondták, a tegnap rosszabb volt, így kétszer egy percig még mázlistának is éreztem magam.

koradélután már mondhattam, hogy tessenek inkább hétfőn visszatelefonálni, és csak ketten küldtek el az anyámba.

hiszti lett egy félreértésből, mégis sikerült tisztázni.

kaptam reggel ajiba kvt.

ettem is dolgokat.

megjött a fizuka és megkönnyebbülés.

megdicsérték a szempilláimat ( - volt értelme mindig újrahúzni, lám).

ahhoz képest, hogy már nem is emlékszem, mi az az alvás, remekül (játszom, hogy) képben vagyok.

mindjárt mehetek.

tegnap picit megturbóztam a lakást, így esélyes, hogy otthon tisztaság meg rend fogad.

ahhozképest a fejfájásom se vészes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése