2017. március 29., szerda

amúgy

azt, hogy béna szerelmi csalódás, azt csak mérgemben írtam,
mert ez egy qrva komoly dolog, egy nagyon nagy krízis, én iszonyúan-halálosan szerelmes voltam (és bakker, vagyok is még) ebbe a srácba, abszolúte elképzelődött zsigeri szinten is, hogy ő lesz a férjem és forevertogether, és ennél durvább szerintem már csak az lehetett volna, ha meghal, de igazából az sem.

szóval asszem nem kéne lebecsülnöm, amit.



(ugyanitt emelem kalapom mindenki előtt, aki sikerrel túlvergődött valahogy egy hasonlón.)

5 megjegyzés:

  1. Én, mikor nagy szerelmi csalódásom volt (aka a házasságom vége), akkor azt gondoltam, h az kb. jobb lett volna, ha meghal, mert akkor legalább meghalt, és ez van, nincs többé, kénytelen vagyok túl lépni. De azt, h ő él tovább, mint hal a vízben, csak nélkülem, na azt nagyon nehéz volt elfogadnom. Mondjuk nekem ebben a hideblockdelete módszer szokott segíteni, mert az kicsit tényleg olyan, mintha meghalt volna. Számomra legalábbis, mert nem tudok róla semmit. Nekem így könnyebb volt.

    Persze nem akartam volna, h meghaljon, érted, csak hasonlítgatok. :) Szerintem neked is az tenne jót, ha lezárnál vele minden kapcsolatot, és elgyászolnád ezt a kapcsolatot. Az is pokol, de túléli az ember. Aztán egyszer csak jobb lesz. Majd meglátod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +1 Milonkának, csak egyetérteni tudok.

      Meg kellene szakitani minden kapcsolatot vele, mert ezek a talalkozgatasok, meg beszelgetesek es miegyebek csak elnyujtjak a kint es azt a hiu abrandot taplaljak h ebbol meg lehet vmi.
      Pedig igazabol eleg egyszeru a keplet, aki veled akar lenni, veled van. O nincs. Ez nem vmi ordogi konspiracio, nem akarja elegge vagy nem ugy ahogy te.
      Ezt a legrosszabb elfogadni, de egy kapcsolatot meg szerelmet nem lehet eroltetni (szerencsere).

      +1 a gyaszolasnak is: tombold ki, vegyel ki szabit, sirj, tancolj, igyal, vasarolj butasagokat -ami neked mukodik. Kozben ne nyomszd magad azzal h milyen velt vagy valos elvarasoknak kell(ene) megfelelni - most nem kell.

      Törlés
  2. szia,

    szerintem is az az egyetlen járható út az ilyen helyzetekben, hogy teljesen megszakítasz minden kapcsolatot, elvágsz minden szálat ahonnan bármilyen hírt, infot kaphatsz róla.

    Ha nem akkor csak magadat kínzod és nehezebben gyógyul a szíved és a lelked. Már csak előre szabad nézni.

    A kitűzött céljaidat apró lépésként meglépni. Egyiket a másik után , haladsz haladsz előre és egyre egyre jobb lesz majd.

    VálaszTörlés
  3. Tudjal rola, h tulelheto. Nem baj, vagyis persze baj, de teljesen ertheto, h nem igy erzed, de azert tudd, h van elet ezutan. Akkor is van elet, ha elhagynak, es nelkuled el tovabb, akit szeretsz, es akkor is van elet, ha eltemeted a szerelmed, marmint szo szerint, s az elet mindennel tobbet er. Igen, a te eleted tobbet er, mint az o kinzo hianya, a sok valasz nelkul maradt, hagyott kerdes.

    VálaszTörlés
  4. +1 a delete megoldasnak. foleg, mert nalad ez mar a harmadik (?) ilyen vele. ez nem mukodik. o ezt nem akarja. es plusz még tisztessegtelen hogy még mindig szivat.

    VálaszTörlés