2017. február 14., kedd

jóságok

hát izé.
mondjuk, hogy találkoztam hugomékkal (és hangosan ki is mondtam, hogy menjenek már el végre párterápiára, upsz).

meghívtak két csodálatos (és túlárazott) forró gyömbéres limonádéra.

imádom a jó forró gyömbéres limonádét, tök rég ittam, tök jó volt.

meglepett a kishugom is, hozott nekem egy kindertojást meg egy epres-banános smoothie-t. (meg önmagát.)

azóta a kisautóval játszom, ami a tojásban volt.

random embereknek meg is mutatom, hogy együtt nevethessünk rajta.

mindenféle bizbasz van már a melós szekrényemben, hógolyólabda is meg plüss pokecsirke is... (előbb fogtam pokemont, mint hogy divatba jött, ne kérdezzétek.)

megnéztem a Joy-t. (a filmet.) meg fogom még párszor. ajánlom.

hajat mostam.

megdicsérték.

anyám küldött kaját, így nem kellettem főzni. valamint találtam este egy paradicsomos halkonzervet a kamrában. sose örültem még halkonzervnek így. megettem.

sokat mosolygok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése