2017. február 9., csütörtök

egyéb napik a napokból

nem írtam fel, így csomó minden elveszett, basszus. pedig akartam, hogy tudjam, lássam.


vasárnap szerintem a mosógép gate szórakoztatott, aminek a lényege, hogy azt hittük, elromlott - többször is. (köztes állomásként azt is, hogy a hosszabbító, aztán, hogy a konnektor...) végül tényleg majdnem, de nem.

harmadszorra sikerült is kimosni ugyanazon adag ruhát, agyfaszt kaptam, a szürke garbómat meg elvesztettük.

így esett, hogy délután főleg a mosógépünkhöz beszéltem. (és leígértem neki a csillagokat is, csak menjen.)

meg persze sétáltam. és bőgtem is. ezt mosógépfüggetlenül.



hétfőn az orvos után beültem a törzsbe egyet kvzni. olyan sokat épp nem járok már, viszont 'még most kell visszaülni a lóra' alapon el se kerültem, mert jó, ha van egy helyem, mert kell.

még úgy se fájt nagyon, hogy vagy egy órát ücsörögtünk a pasi legjobb gyerekkori barijával kettesben...

találkoztunk tulajékkal, valamint elindultam csirkemellfilét vadászni... amiből az lett, hogy véletlen megint vettem mozijegyet. sőt, hogy vicces legyen, mondom magamban, ha jó az előzetese (Legendás állatok és megfigyelésük), elhívom exkoleganőt. és még csak megnyitottam, mikor rámírt, hogy na, valamikor egy tali? 

utána eszembe jutott, hogy megnézzem a leárazást, egy hazarohanós-evős-méretcsekkolós közjáték után vettem is 4 pulcsit, egyben kevesebbért, mint darabja eredetileg lett volna.

(köztük egy karácsonyi csúnyapulcsit, amit azért próbáltam fel, mert cuki vett egyet poénból, de annyira tetszett, hogy nekem is lett egy fehér az ő pirosa mellé. újcsajnak kéne még szürkében és teljes lenne a csapat...)

a film jó volt, aztán exkoleganő ragaszkodott egy mekizéshez meg egy fröccshöz, mindent megtudtam a pasijával való megismerkedésükről, meg hogy hogy koriztak a Velencei tavon. közben majd' belehaltam természetesen.
azért persze kellett meg láttam a szándékot.



kedden pedig még visszamentünk cukival plázázni, vettem egy kis fekete ruhát 4ezerért (lemeózta, szerinte hosszú, egyemmeg a kis húszévesemet) plusz megnyugodhatok, hogy mindent mindenhol felpróbáltam és kimaxoltam a lehetőségeket. 
felszerelkeztünk fogókesztyűvel és keverőtálakkal is (pink!), meg végre találtam csirkemellfilét, nem volt ám egyszerű.

megint becsúszott egy meki, de mentségemre szóljon, este főztem, mint a kisangyal, tárkonyos csirkeragulevest, meg egy kondérnyi paprikáskrumplit is, hogy cukinak is legyen mit ennie, mert ő se nagyon tette.



kimaradt még, hogy nagyon nevettem, mikor a lakbér-rezsit 2ezresekben adta az atm, 
hogy a kishugom napok óta "mindjárt visszahív",
hogy csak ráírtunk már újcsajra, hova az izébe lett, és nagy nehezen előkerítettük legalább online,
hogy az apám újra dolgozik,
és hogy a pékség nálunk kész kabaré.



hát ilyenek vannak, kérem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése