2017. január 22., vasárnap

pukkancs gömbhal

délután fölhívott a pasi, hogy a maga furi (szinte értelmezhetetlen) módján átinvitáljon.
de tényleg így kb körbelőtte a kérdést-kérést, nem az, hogy van-e kedvem átmenni, vagy szeretné, ha ottaludnék, hanem hogy van-e tervem, mi a tervem, nagyon fáradt vagyok-e, tök megérti, ha hazamennék, egyszerűbb is onnan a szüleimhez utazni, ..., ...
ha nem tudtam volna, hogy amúgy szóba se hoztam, hogy találkozzunk, azt hinném, épp mindenféle kifogásokat hozott fel, hogy lebeszéljen.

jó, mondjuk este így is finoman rákérdeztem, mi volt ez és miért. (miután rámnézett, hogy hm...? ezt szokta így sokat, mintha azt hinné épp, valami bajom van, és akkor kérdőn rámhümmög. de ebből a hm...-ből qrvanehéz kideríteni, mit gondol.
valamit gondol, hogy én gondolok, eddig erre jutottam. nem valami könnyű kiszedni belőle, mi zajlik, higyjétek el.)
majd visszakérdeztem, mert adott egy kvázi ugyanolyan értelmezhetetlen választ. mire kiborult - asszem azt hitte, veszekedni fogunk, mert máris dühös visszavonulót fújt és felszívta magát, mint valami pukkancs gömbhal, még a kezét is levette rólam.

ezen a ponton mondjuk tényleg majdnem veszekedés lett, de volt lélekjelenlétem nem hagyni magam. semmi okunk nem lett volna összekapni, nehogymár itt csináljon nekem... kénytelen volt nyugiban folytatni a kellemes, pihizős estét.
(nyugiban, ahogy újabban mindig - mennyivel jobb, mint a jellemző esti perpatvaraink...)


ha nem az én pasimról lenne szó, nevetnék. így mondjuk inkább wtf. (nem, mindenhogy wtf.)
nagyon egy cukorbogár, de az ilyen hátulról jövő kommunikációjával nehezen kezdek bármit is.

annyi sikerélmény volt, hogy az este egy későbbi pontjàn tök komplexen szavakba tudta önteni, miért nem szeretkezünk (amit én elfogadtam, mert tényleg korrekt indoklást adott, és akkor mégis szeretkeztünk, ki érti ezt). no, de a lényeg, hogy képes volt megfogalmazni a mindenféle kifogások helyett, nagy dolog ez kérem.

meg az is, hogy tegnap áthívott, pedig csütörtökig nála voltam és pénteken is nyilván itt kötöttem ki, miután visszavonatoztunk Pestre. a kulcsmásolásig ő volt mr. sokeznekem. most meg csak így áthív. defura.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése