2017. január 22., vasárnap

ma meg akkor legális fetrengés

akartam volna hazahazamenni, de már tegnap délután elbizonytalanodtam.
aztán ma egyig aludtam.
se az nincs meg, hogy a pasi fölkelt és összekészült, se, hogy  lenyomtam az ébresztőmet.

kicsit elfáradhattam tényleg.

már nem látom értelmét nekiindulni. némi szendvics és kávé után visszabújtam az ágyba, szerintem még megnézek egy filmet is...

már majdnem megjött, de mégsem, este az orgazmus után éreztem némi görcsölést meg most is többször, de aztán visszavonulót fújt... szerdára vártam. ha holnapig semmi, vissza kell menjek az orvoshoz, amit nem akarok, úgyhogy remélem, megindul végre.

most amúgy olyan, mintha átment volna rajtam egy úthenger, de holnapra jó lesz.

legszívesebben haza se mennék... persze fejben írom a listát, mit mikor hol, hogy a kövi két napom kellően produktív legyen. de azért nagyon jó itt kuckózni - ölelő meleg van, frissen mosott, finom puha új ágyneműhuzatban, vadiúj, hatalmas párnákkal, az egész ágy és délután csak az enyém és én is tiszta vagyok, illatos meg optimista...

most pont így a jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése