2017. január 2., hétfő

az év első hétfője

azt pletykálták, ma nem jön be senki, még a takarítók sem, nekem se biztos, hogy kellett volna...
ehhez képest nyilván itt vagyok, mivel nem tájékoztattak az ellenkezőjéről, és mert ez a munkakör màr csak ilyen.
bár pl sokat blogolni nehéz mobilról, így az tovább csúszik, szóval, gondolom, olvasgatni fogok - és átgondolni az életem. úgyis azon merengtem reggel, hogy nem volt rá alkalom, tessék.
(csak kedvem nincs, mert aludni nem sikerült. nagyon sokáig forgolódtam, majd négyszer riadtam fel, hogy elkések és tutira csikorgattam a fogam is, mivel még most is sajog az egész állkapcsom. egyszóval az év első hétfőjéhez híven kellően nyüssz van.)

update:

most már hivatalos: nálunk valóban nincs ma munkavégzés a dolgozóknak.

eddig 4 fő nézte be.

asszem, nekem mégis sokkal jobb napom van, mint nekik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése