2016. december 1., csütörtök

random gyorshírek

mert fáradt vagyok és a meló nem is enged többet:

tegnap ketten is az utolsó napjukat töltötték itt plusz még 2 főről derült ki, hogy megy el, ebből egy megdöbbentő

most az volt a baj, hogy nem kapcsoltam fel bizonyos lámpákat (amiket nem is szoktunk egyébként)

megjött a cidri

van szép koszorú a pultomon

ketten is azt mondták, egymástól függetlenül, csak úgy, hogy örülnek, ha én vagyok

azt gondoltam, lópikulát a pasi hátsójába és szomorú is voltam

nagyon sok tanulságosat olvastam


ma hivatalosan is beköszöntött a tél

véletlen megismerkedtem egy kutyás rendőrrel és ki is derítette, ki vagyok és udvarolni kezdett (volna) fészbukon
és felmerült a kérdés, hogyhogy zsinórban csak egyenruhásoknak keltem fel az érdeklődését (univerzum, mit te csinálsz? vicces.)

másvalaki azt mondta, hogy elbűvölő a mosolyom

pedig alig pislogok kifele a fejemből

egy csomó dolog kimaradt



nektek meg boldog december elsejét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése