2016. november 29., kedd

juhhhuhúúúú

vagy hát értitek. érzem, ahogy jön vissza az energiám.
tegnap megnyugtatott a dokibácsi, hogy mostmár jó lesz, megnyugodtam én is, mert sikerült odaérni, jókor odaérni, hogy hamar sorrakerüljek, és még meg is nyugtattak.

az úgy volt, hogy a pasi átment az anyukájához, nélkülem, nehogy elkapjon bármit. előtte kaptam kölcsön pénzt meg kulcsot.

a pénzt elvertem hazafele a boltban, vadul számolgatva, a kulccsal visszajutottam a konyhába és teljes chillben, azzal a jóleső érzéssel, hogy tudom, mit csinálok, megfőztem egy isteni tárkonyos csirkeragulevest.

és amint kész lett, hazaért a pasi és leültünk ebédelni és ez a boldogság.


igaz, most megint nincs egy vasam se, de itt az egész nap, hogy valamit összehozzak holnapra a kamrából... meg mosni kell és szeretnék takarítani is, pakolni is és kirakni végre a fránya díszeket, és beérni azzal, hogy ma csak ennyit csinálok, mert azért még nem az igazi... (tegnap a pasi is nyűglődött szegény, meglátjuk.)

ja, meg ma már levegőztem egy órát, biztos hasznomra válik az is. és igen, kutya hideg van... amolyan téliesen. tényleg advent van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése