2016. december 3., szombat

nagyon undi poszt - én szóltam


lehúztam a wc-t és azon egy lendülettel fel is csapta a produktumot - nos, hát úgy mindenhova. de hogy így az ülőke, a padló, a ruhám...

ezen annyira ledöbbentem, hogy vagy egy percig álltam ott megkövülve.
mert hogy még ha pisiltem volna. de nem.
vagy ha legalább nem rendeltetésszerűen használom... de azt sem.

hát mi a fene.

munkamegosztás szép ideája - viszlát. csak arra tudok gondolni, hogy ma igenis kitakarítok, lesz.rom, hogy cuki alszik, engem meg nem kéne itthon egyen a fene...
komolyan már.

a legszebb, hogy lendületből nyomtam volna befele a cuccokat a mosógépbe, és azzal kellett szembesülnöm, hogy még benne van a tegnapi adag - elfelejtettem volna kiteregetni? el. tudok most? nem, mert cukinál van a fregoli, ő meg alszik.

valahol valami kicsit most ... ajjmár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése