2016. november 7., hétfő

agyfasz

arra kell bejönnöm dolgozni, hogy írásbeli figyelmeztetést kaptam, mert múltkor nem kapcsoltam le egy lámpát.
mert a háromból egynek kiégett a ledje, és nem vettem észre, és csak azt nyomtam le, ami világított.

és ez egy akkora dolog, hogy feltétlen ki kellett vizsgálni, iktatandó papírhalmokat gyártani és leírni, hogy rosszul végzem a munkám.

attól meg ugye tekintsünk el, hogy a munkavégzéshez szükséges infók tízből minimum hatszor hiányoznak, hogy nincs gyorskódom pont a rohangálós rendezvényesek mobiljához, hogy egyszerre kéne előre és hátra is látnom, kezelni a postát és a telefont és a papírokat, kártyákat, kulcsokat, miközben nyitogatom a kaput, hogy milliószor vagyok megváratva, sőt csesztetve, ha pisilnem kell, hogy a huszonegyedik században magamnak vonalazom a kockás füzetet, hogy beírhassam, hogy dolgoztam meg saját papírra tudok csak jegyzetelni és pont nekem nincs hozzáférésem a belső rendszerhez, akitől elvárják, hogy mindig mindenkiről mindent tudjon.

értitek, egész biztosan abból kell ügyet csinálni, hogy százból egyszer égve maradt a hátsó udvarban a lámpa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése