2016. november 7., hétfő

a süti

na, az meg a kukában végezte, dühös könnyektől áztatva.
mert a tetejét kivéve mindenhol kérgesre sült, a teteje az meg nyers maradt.
persze felszívtam magam, és nekiindultam bevásálni egy újabb körhöz, rajtam ugyan nem fog ki egy sima sütemény...

megkerestem az aldinkat, ahol még sosem voltam. a kudarcélményre gyógyírként vettem olyan vaníliás sajtos baszt is teljes áron, shame on me,
majd a bolt előtt megláttam egy párt térdig érő porcelánmikulásokat cipelni, és ez jól elterelte a figyelmem és muszáj voltam megnézni, honnan szerezték.

és szintén a lelkemre való tekintettel végigzongoráztam a kik teljes karácsonyi dísz kínálatát, kétszer,
lelkesen a kosaramba pakoltam a fél boltot,
majd kevésbé lelkesen belàttam, hogy erre most nincs pénzem, és mindent visszatettem.
álmodozva végigszaladtam rajta megint,

hogy aztán otthon rájöjjek, hogy már késő újra nekiállni sütni, és kaja se lesz, és a fürdőben se voltam...
mert megyek a pasihoz, és azt ugye nem tudom, mikor végez... hívtam, de nem vette fel, így dühösen beültem a kádba, prio szerint, és véletlen lehúztam vagy két centi bőrt is a lábamról a borotvával.

na és akkor eltört a mécses.

hogy én mekkora egy rakás szerencsétlenség tudok lenni, és tök mindegy, mennyire teszem oda magam, semmi se akar összejönni, sose elég jó...

se a munkában, se amúgy, minden napra jut egy kudarcélmény, egy vaskos szemrehányás, egy visszautasítás, ami hiányt hagy,
hogy legyen így önbizalmam, mikor fogom már végre azt érezni (megint), hogy kézben tartom a dolgokat...

és alig vagyok itthon, mégis minden alkalommal takarítanom kell, ha nem akarok redvában lenni, meg nekem levinnem a szemetet és erre cuki beleáll az elfogyott a domestos meg a megint nem szedtem le időben a szárítót témába, pedig.

aztán persze megembereltem magam, találkoztam a pasival, azt hittem, jó lesz, de megint összeugrott a gyomrom, mikor elaludt szex helyett, pedig értettem, hulla volt, jogos,
és valaki dudorászott, fütyörészett és énekelt a szomszédban, amitől qrvasokáig forgolódtam,
és így hiába húztuk az ébresztőt fél órával korábbra egy hajnali, időzített kufircra, egyikünknek se volt hozzá kedve.


és ma megint szeretnék inkább hazamenni és a fejemre húzni a takarót, írásbeli figyelmeztetés, az...
úgy érzem, a lelkem kiteszem minden téren, mégse számít senkinek

- és itt felhívott a pasi, álmi hangon cukiskodni, és így elmúlt a sírhatnékom, de jajj.

9 megjegyzés:

  1. Sajnos, ha szar a sütő, azzal nem tudsz mit csinálni. Én anno azt hittem, nem tudok sütni. Aztán rájöttem, hogy dehogynem, amint lett egy jó villanysütőm. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajh
      nem jó hír

      mindenesetre nekifutok újra, anyám szerint tök máshogy kéne állítani a hőfokot, először maxra, aztán közepesre - nekem ez eszembe se jutott volna

      Törlés
    2. Vagy, ha totál szar a sütő, szoktak téglát/cserepet tenni az aljába és akkor jobb a hőeloszlás. Mondjuk Bp-en honnan szerez az ember egy darab cserepet vagy téglát... szal' nemtom.

      Törlés
    3. ó, ha csak azon múlik, szerzek vidékről... ha kell, tízszer is nekiállok újra, de akkor is lesütöm mostmár azt a sütit

      Törlés
    4. ah, a spec.kenyeremmel vagyok ugyanígy, hogy ha kell, lesütöm újra tízszer is (elsőre brutálrossz lett)... így tudom mondani, hogy tarts ki, mert én már haladok, ahogy ismétlek, egyre jobb lesz ;)
      egyébként az én sütőm alapból dög erős, a hőfokkal alá kell lőnöm mindig... szóval a sütővel is eltart az ismerkedés egy ideig...

      Törlés
  2. Nincs nektek takarítási beosztásotok, vagy csak csesznek betartani? Megkönnyíti az együttélést, ha le van írva, mikor mit kell kinek csinálnia. :) Egyébként ja, őszi depi, vagy valami ilyesmi, pedig reggel még olyan szépen sütött a nap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs, semmink sincs, mert kiszámíthatatlan, ki mikor hol lesz. így most esik ahogy puffan. azt se akarták, h a közös dolgok árát 3fele osszuk, hanem inkább forgórendszer.

      nekem ez most már annyira nem tetszik...

      Törlés
    2. Nekünk is kiszámíthatatlan, de csináltunk beosztást. Nincs kőbe vésve, ha nem jó, elcserélgetjük, de az is át van vezetve. Muszáj, mert legalább ad egy ritmust, mert különben csak én takaritanék a tapasztalatok alapján. Ahhoz meg már öreg és hisztis vagyok. :-)

      Törlés
  3. Ó, te szegény. :(

    Az az írásbeli figyelmeztetés nagyon szemét húzás volt, ha már mindenáron meg akartak alázni egy hülye lámpa miatt, elég lett volna egy szóbeli is...

    Ami pedig a sütit illeti: egy hero vagy, hogy nem adod fel, nem is szabad! :)

    (Amúgy meg, ha szomorú vagyok, fáradt vagy ingerült - esetleg ezek együtt - én valahogy mindig megvágom magam. Csakhogy még fájjon is, és legyen mit takarítani. Meg hogy fogyjon az a ragtapasz.)

    VálaszTörlés