2016. szeptember 14., szerda

napom eddig

- alvás tizenegyig
- a fészbuk cukcsi jóreggelt kívánása
- vicces képeket nézegetni rajta az ágyban fetrengve
- kapni egy smst újcsajtól, hogy hagyott nekem kvt meg kaját és legyen szép reggelem
- olvadozni
- meginni a kvt
- tovább fetrengeni az ágyban
- fontos kérdésekről értekezni viberen (és örülni, hogy azon nem érzik át a szagom)


amúgy takony. köhögés. takony. halál. bacik. takony. (és szag, csak szerencsére én se érzem...)
lehet, elsétálok kenyérért.
lehet, fürdeni is kéne.
lehet, fura, hogy itthon vagyok és ráérek és nem kell semmi mást, csak gyógyulgatnom? gyorsan elszoktam ám tőle...

lehet.

9 megjegyzés:

  1. Jobbulást!
    A fokhagyma ilyenkor tényleg csúcsszuper természetes antibiotikum, meg a gyömbér esetleg, ha bírod (nekem mostanában nem tolerálja a gyomrom, pedig amúgy nagyon szeretem minden formában és halmazállapotban). Esetleg egy kis fokhagymás-gyömbéres hárs-/akácméz. Na az még nagyon tuti és finom is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)

      a fokhagymàs-gyömbéres méz nagyon hardcore-nak hangzik :D basszus, nyuszi vok hozzá :) :O

      Törlés
    2. A mézet sokáig én sem voltam hajlandó megenni, rosszul voltam a gondolattól is, bleehhh... :D Aztán vhogy megszerettem mégis, de max. évente 1-2 kanállal tudok elnyalogatni belőle csak úgy. Vagy ha beteg vagyok, és akkor muszájból, de csakis gyömbérrel-fokhagymával + egy kis citromlével.

      Törlés
  2. A mézzel jól lecsuszik a fokhagyma! :)
    Afeszbuk joreggeltkivanasa nekemaz agyamra megy :%

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez volt az első alkalom, úh én örültem :D

      ja, és nem a fokhagyma a gond, se a gyömbér, hanem a méz. furamód engem azzal ki lehetne kergetni a világból: teában, kajában oké, de magában képtelen vagyok legyűrni, túl tömény és édes...

      de ugye engem csokival se lehet meghatni, néha, bizonyos fajták mmm, de amúgy... fordítva vagyok bekötve, vagy mittudomén :D

      Törlés
  3. Komolyan?? :O :) en mar annak is örülök, hogy a sütit-fagyit nem szeretem, csokit nem szeretni annyira szuper lehet!
    Jobbulast!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem meg a süti-fagyi jöhet :D no de abban is tudok finnyás lenni :/

      Törlés
  4. szia, nem is tudom írtam-e már, mindegy is, olvasgatlak.
    először is jobbulást kívánok, másodszor az új lakótárs nagyon aranyosnak tűnik, ír SMS-t, meg kávét is hagy, meg gondol Rád, tök sokat számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)

      ugye? hát mennyire kedves volt már tőle!
      nagyon egy kis cukorbogár eddig.

      Törlés