2016. szeptember 17., szombat

még mindig az esküvő

tudom, már uncsi, tudatos szinten remekül ellennék ezzel én is,

de a tudatalattimmal nagyon kell harcolni. mindent megtesz, hogy szabotálja.

a harmadik buszt azért sikerült elérnem, hugomék településére megy, de kijönnek értem.

még nem ettem, nem mostam hajat, nem lett oké a ruhám és otthon hagytam a kistáskám (meg még ki tudja, mit), mosottszar arcom van, újabb hatalmas pattanásokkal és fekete táskákkal a szemeim alatt, újra fújom az orrom, mégjobban hámlik, mindjárt elalszom és hánynom is kell,
mindenki rám fog várni és egész nap hallgathatom.

de valahogy akkor is összehozom!!!
nyugodtan röhögjetek ki.

2 megjegyzés:

  1. Sztem igyal meg egy palinkat (ha kell, kerj hozza mezet falbol, hiszen beteg vagy!!!), szivj el egy cigit es minden jo lesz.
    Enis eskuvore megyek ma es gyulolom oket: gondold el; vegig kell csinalnom egy 3 honapos gyerekkel a videki eskuvo turnet videken, ugy h nem ihatok egy kortyot sem, csak nezhetem ahogyab este 6ra mindenki vallalhatatlan lesz. Es akkor meg az estet nem is vettuk szamba.

    Csak egy nap! Keress vkit aki jofej, szidjatok a hacacaret, iszogassatok, egyel (!!!! Ha mast nem sutit!!!!) es fel a fejjel. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amúgy itt rengeteg gyerek volt, még egy hathetes is, mert ez a baráti kör ilyen korban van, nekik ez volt a legtermészetesebb.

      és senkivel se lehetett szidni, mert mind élvezték :D

      kaja pipa, pálinka pipa,
      ittak rendesen de senki se volt vállalhatatlan reggelre se (na jó, egy drogos hülyegyerek, de ő nem sok vizet zavart, csak akkor tűnt fel, ha beszélgetni akartál vele),

      szóval ez olyan buli volt, amit maguknak csináltak magukért és minden jól sült el.

      Törlés