2016. szeptember 28., szerda

kitolattam a forgalomból

oltári kialvatlan pms-es pasis hiszti van.

mindenkinek jobb, ha most kicsit még nem írok, mert épp minden nőt megértek, aki szerint a férfi debil, beleszarós, szemét, önző kreatúra, akivel csak a baj van, és akit szidni kell, mert tesz az igényeinkre.

ez így tökre nem kerek. biztos, hogy a pasi rárezonál valamennyire a hisztimre és képtelen lekezelni, de amúgy meg nyilván nem változott akkorát hirtelen, hogy ennyire rossz legyen nekem, mikor meg eddig minden oké volt. (van olyan pasi, aki le tudja kezelni? vagy ez irreális elvárás?)

nyomorult hiszti, bizonytalanság. túlérzékenység, babusgatás- és megerősítésigény...

ja, és már kora reggel utolsó szutyok kurvának neveztem minden nőt, aki ràrepül egy foglalt férfira, flörtölgetni mer vele és kinyilatkoztattam, hogy én bizony, ha megtudnám, hogy az enyémmel, simán megtépném.

kicsit mintha feszült lennék és agresszív.

pedig tudom, hogy a férfinak kéne nem belemenni... közben meg kitérdekel, kikaparnám a szemét a nyomorult ribancának is, simàn.
keressen magának sajátot és hagyja békén a másét, különben vessen akkor magára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése