2016. augusztus 10., szerda

pepita poszt még reggelről

mármint hogy fekete-fehér.

jó: be tudtam jönni dolgozni.
rossz: mindezt kevesebb, mint 3 óra alvás után.

jó: van rendes főttkajám, csirkemell meg majonézes krumpli, meg tej a kvmhoz, meg bolti zabkása a lelkemnek, meg pár szem pizzás fornetti szintén annak, otthon meg hazai szilva a... hát, az csak úgy mindenhogy jó.
rossz: ilyen kevés alvással megint nem lesz étvágyam.

jó: a kolegák cukik, ahogy vártam, már mostanra is rengeteg mosolyt és kedves szót gyűjtöttem be, és én is tudok szociális és napsugaras lenni, maradjon így.
rossz: egyrészt megtudtam, hogy a hátam mögött megint/még mindig megy a 'túlsokatpisil' és jól felhúztam magam, hát mi ez, ovi, komolyan már,
másrészt a cipőm orrát néztem befele jövet, így nem vettem észre, hogy kint van a fekete zászló, és most teljes sokkban ülök, mert egy jólismert, szivemnek kedves kolléga halt meg, viszonylag fiatalon.

jó: hogy a fornettis lány jó erős kvt csinált, és ugyan az instantomhoz elfogyott a cukrom, de egy kolega már hozott is nekem a boltból.
rossz: hogy úgy érzem, mindjárt elájulok, pedig ez egy sokkávés nap lesz.

jó: hogy bár sok nyüsszögnivalóm van, ügyesen magamban tartom.
rossz: a sok nyüsszögnivaló.

jó: kisakkoztam, kábé mi volt a nemalvás oka.
rossz: hát, izé, van tőle egy arcom...

jó: rájöttem, hogy ha mondjuk minden válaszírás/adás előtt tízig számolnék, mikor túl éhes/fáradt vagyok épp, nem kerülnék indokolatlan és kínosan átgondolatlan, végtelen magyarázkodós körökbe. ezt most sok helyre felírtam magamnak, hátha rendszeresítem.
rossz: öö... ennél a pontnál nincs? talán csak a beégős tapasztalatok, amik ihlették.

jó: pillától kaptam egy zseniális, előrevivő tippet.
rossz: itt is az indok, amire adta.

UPDATE
jó: okosan kvztam eddig és nem is látszik annyira, hogy agyhalott vagyok.
rossz: agyhalott vagyok, nyüssz.

de inkább koncentráljunk arra, hogy kihozom a helyzetből a maximumot, okosan adagolom a kvt és eszegetek szépen, mentem ami csak menthető. hát na, nem lehet mindig fenékig tejföl...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése