2016. augusztus 10., szerda

aztabüdös....

látjátok-e mennyi az idő, mikor ezt írom? mert én látom. a szemeimmel. amik nyitva vannak. amiket hiába csukogatok befele kilenc óta.

most csak úgy költőileg feltenném a kérdést: ez akkor már alvászavar?

természetesen holnap dolgozom. nem, elképzelésem sincs, hogy fogom kivitelezni. pláne hogy az a holnap, az már ma.
most akkor ilyenkor mégis mit kell csinálni? én utálok így dolgozni vagy hát nagyjából bármit... én biztos vagyok benne, hogy ennek nem így kéne lennie... én érzem ám, hogy fáradt vagyok, közben viszont éber, pont, mint az evéssel a legalja időszakokban, nem érzek álmosságot, csak tudom, hogy van. kéne legyen. de míg enni erőszakkal is lehet, elaludni hogy?
ó. jajj. fittyfenék meg egyebek...

hát ez szívás... pedig olyan jól indult az éjjel...
#mitörténikvelem
#ezmostijesztőmár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése