2016. június 10., péntek

furiságok part1

tegnap kicsit keményebb éllel poénkodtunk a pasival a buszon. van egy nagy fekete folt a combomon, mondtam, hogy eredetileg 4 ujjnyom volt, csak már amorfizálódott. (gyanítom, a részeges hétfő este ámokfutása - vissza szokott élni vele, hogy kábé az aurám is csikis, rengeteget kergetőzünk, mert bár ő keményebb dió, én meg kitartó vagyok... dilisek.)
nevetgélt, hogy azonnal mondjam meg, ki tette, én meg (kisördög, ha már nemjárunk*) rávágtam, hogy hát voltam ugye exsemmiségnél...
no és itt persze egyből jött a félkomoly élcelődés, hogy itt meg itt még leszállhatok, mert hozzá ne menjek, stb, meg hogy mit is telefonálgatok én az exszel. mondtam, hogy ki mondta, hogy telefonálunk - üzengetünk.
és meg is mutattam neki (lássa, hogy azért nem folyik semmi komoly a háta mögött), mert exsemmiség egyszer tényleg írt: conjuring 2, imdb pontszám, juhú.
(az 1 volt a mi közös romcsi horrorunk, szóval ez a rövid üzi nem gyengén szándékkifejezés vaskos mögöttes tartalommal. nem is reagáltam le, csak egy natúr szmájlival.)

és akkor kiderült, hogy a pasika este meglepiből moziba akart vinni, pont ennek a premierjére (tudja, hogy van némi férfiba kapaszkodós horrorfétisem), és csak ott akarta elmondani, mit nézünk.
(valóban belengette már a megállóban, hogy ú, mit talált ki nekem...)

még egy ilyen béna játszmázós odaszúrós faszkodással** elrontani egy meglepetést, halljátok... (basszus, basszus, basszus, de tényleg.)

persze aztán mentünk és klassz volt, de hogy tudtam ennyire belenyúlni... nem is hallottam a filmről korábban, mégis jócskán levettem az öröméből, kínos volt és visszacsinálhatatlan.


* mocsok dolog, de azért ne felejtse el, hogy hivatalosan nincs kizárólagosság, konkurencia viszont igen. még ha nem is mennék vissza sose exsemmiséghez egy jószex erejéig sem, mert még mindig hatna rám és ő ne hasson, annyit egy (négy) orgazmus se ér... de a pasi ebben nem biztos.

**a feszkót mostanság ilyen vicceskedősen beszólogatva oldjuk, ki is lesz mondva meg el is röhögjük, de azért kiérzik az ejnye, és a másik tudomásul veszi. érdekes módja a kommunikációnak, annyi szent.
ja, persze van olyan is, ami direkt megbeszélést kíván, az más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése