2016. május 27., péntek

csodás az idő

apám túlesett a műtéten. eddig minden oké.
a kisérgetés, várakozás, mások nyugtatgatása elvitte a pihenőnapjaimat és leszívta minden enerdzsimet. tegnap úgy ahogy voltam elaludtam a bevetett ágyon, ruhában, mosdás nélkül, nagy, kemény, szúrós csattal a hajamban. az ébresztőmet volt még érkezésem beállítani - hogy aztán reggel simán átaludjam, nevermind.

most kicsit büdösen üldögélek a melóban, véletlen egy sokkal melegebb cipőben, mint amit felvenni óhajtottam - a színe stimmel, félsiker megvan.

assetudtam, mi van, totál k.o., igazából, befele rámmordult a fornettis néni aztán majdnem lepermeteztek mindenféle védőruhás-maszkos bácsik,

de már alakul a nap, cukker munkatárstól kaptam igazikávét tejjel(!!!) - csak kérd és megadatik -, ha valakit sikerül rávennem, hogy hozzon nekem cigit, máris egyenesbe jön a világ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése