2016. április 2., szombat

nem tudom elmagyarázni,

milyen érzés itt ülni egyedül egy ilyen után, bezárva.
annyira dühös vagyok, csalódott, kétségbeesett, szomorú, az egész negatív érzelemskála, de itt nem lehet sírni, csapkodni, üvölteni, itt semmit se lehet, mert felvétel készül róla, mert látják, mert ez egy munkahely.

ez most egy erős gyomros volt így hirtelen.
ez most megint valami, amivel magamra lettem hagyva. ő szépen tanulgat otthon. én meg itt kríziselek tehetetlenül reggel óta.

viseljem méltósággal? jó persze hogyne.
de mondjátok ezt a hormonoktól elvakult agyamnak... az aztán mindent akar, csak beletörődni nem.


#ezzelmitlehetcsinálnimost
#hazaakarokmenni
#vagylegalábbisel

6 megjegyzés:

  1. Én ezt most nem értem. Épp mi történik köztetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerinte tartsunk egy kis szünetet.
      mert dolga van, és ha nem figyel rám az meg nekem fáj, ezért jobb lesz, ha nem keres.

      Törlés
  2. :-(
    Kívülállóként könnyű okosnak lenni, de szerintem ennek így tényleg nem sok értelme van.

    VálaszTörlés
  3. amugy en se. minden kapcsolatban voltak, vannak, lesznek olyan idoszakok, amikor az egyik ezert, azert, amazert elfoglalt, valami jobban lekoti a figyelmet, stb.. ezt a masiknak el kell tudni fogadnia, a ket embernek meg arra kell figyelnie, hogy hosszutavon aezrt ez kiegyenlitodjon. szoval en se ertem teljesen. szakitani mert dolga van, tanul? azt neked is el kell fogadnod, nala meg nem ez kell a megoldas legyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. halvány lila segédfogalmam sincs, mi a jó frászért nem tud tanulni tőlem.

      ka, várjunk, mégis.
      mert az egész egy remek ürügy arra, hogy elmarjon magától.


      semmi mást nem csinál lassan, csak próbál megszabadulni tőlem. hivatalosan nem, de a tudatosság vékonyka felszíne alatt ott az ismétlődő elutasítás, próbál kizárni, falat húz... mit falat, egy egész mezsgyét.

      mintha valami háborúban állna, ahol partizáncsapatokkal próbálja megfúrni az annektálási kisérletemet,
      holott én csak egy békés, összetartozós kapcsolatot akartam.
      ő meg... hàt ő szerintem nem, csak ezt magának se vallaná be sose.

      Törlés