2016. április 17., vasárnap

!!!! nagyon lehúzós !!!!

végül hazaugrottam a családhoz ebédre, utána fölkerekedtünk kórházazni.

mindenki így mama, úgy mama, de én csak a legújabb nénit néztem, aztaqrvaélet, de szarul fest, tegnap még tiltakozott az infúzió ellen, beszélt valamicskét... jön a nővér, igazgatja a párnát, fordítja az arcát, jajj mondom, nagy lila zúzódás, ez is leesett az ágyról éjjel, szegény hozzátartozók, ha jönnek, hát nem így hagyták itt...

úgy kibultam, mondom, megyek rágyújtok.
visszaértem, mindenki a váróban ül...

persze hogy nem zúzódás volt, hanem hullafolt.



egy szobában, ahol négyen fekszenek rajtad kívül plusz ugye még jönnek-mennek, úgy meg lehet halni, hogy órákig észrevétlen marad, hogy még akkor se esik le, mikor a személyzet már tudja... csak így elillanhat az egész, minden rendkívüli nélkül...

megdöbbentett.
meg így direktben sose láttam még halottat. most meg úgy csevegtünk mostanáig a letakart test mellett, mintha a világ legtermészetesebb dolga volna, hogy ott van.

de hogy a vége az tényleg ilyen profán? ... akkor csak így ennyi?

5 megjegyzés:

  1. Mi tegnap a hungárián lévő balesetben elhunyt nénit láttuk letakarva az út közepén. Pont ugyan ez jutott eszembe, hogy csak ennyi, huss és vége. Szegény csak ott feküdt a tócsájával abban a zsákban, körülötte senki.
    rossz belegondolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemrég kellett úgy lemennem az aluljáróba, hogy a lábamtól 30 centire lógott ki egy letakart kéz egy nejlon alól, akkor frissiben kezdtek elpakolászni a mentősök. a két tetovált kéz, a haja, ami beégett a retinámba, meg hogy random holmikkal, többek közt egy tejesdobozzal volt lefogatva a nejlon.

      az volt az első igazából, az is megrázott, pedig se életben nem láttam, se az arcát.

      igen, ez a jó kifejezés: rossz belegondolni.

      Törlés
  2. hát én eltemettem a gyerekem édesapját fiatalon, a szüleimet, a nagyszüleimet és további rokonokat szóval ezért is ráz meg az élők "vergődése", hogy nem lehet élni, nem hagynak élni, nem bírunk élni, még erre a kis időre sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ezt vagy tudja az ember vagy nem, de nyilván azt kívánom, bár ne tudná, közben meg talán az a több, aki tudja... de én ehhez nem értek.

      Törlés