2016. április 5., kedd

helpike

amikor az excicámat megcsípte egy méhecske, nagyon kínlódott, mi próbáltuk nyugtatgatni, miután abbahagytuk a pánikolást, de ő bemászott a szőnyeg alá, míg jobban nem lett.

hajlamos vagyok én is macska lenni és elbújni, ha valami nagyon fáj.

de tudom, hogy most ezt nem engedhetem meg magamnak, szóval:


kérlek, találkozzatok velem.


nem most, az első, sokkos-sírós héten, azt megoldom házon belül. talán a kövezkezőn, vagy utána. és nem kell szakításról, halálról, betegségről, nyüsszségekről beszélni velem. csak amiről jól esik. (persze saját nyomorok is jöhetnek éppúgy, ahogy a nevetések, nem zárkózom el semmi elől.)

cuki vagyok, jófej vagyok, nyitott vagyok, max az elején zavarban leszek, de az elmúlik. (mondjuk inkább ne berúgni akarjatok velem egyből meg éjszakázni, mert akkor nem biztos.)

tehát a 'segítsünk nádjának emberek közé menni, hogy hamar talpraálljon' projekt keresi bátor jelentkezőit.
baltásgyilkosok kíméljenek, bárki másnak bizalmat szavazok.

higyjétek el, jó lesz.

10 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy találkozhatunk.

    VálaszTörlés
  2. Én ugyan ma találtam rád Pillánál (már 2015 közepén járok olvasásban), de amikor feléd járok, nagyon szívesen. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjdejó :)
      akkor mindenképp.

      csak hogy valami konkrétum is legyen: szerinted melyik héten jársz 'felém'? a felém alatt amúgy érthetjük Bp belsőbb kerületeit? :)

      Törlés
  3. Hát nekünk eddig még nem jött össze, hiába egyeztettünk már vagy 4szer, de ha leadom végre a szakdolgozatomat jövőhéten, akkor mindenképpen! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) meg kell ünnepelni a heroikus munka eredményét, mindenképp!

      Törlés
  4. Orommel talalkozom veled, amikor jo neked. Beszelgetni pedig barmirol lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó :) mondjuk a beszélgetés úgyis alakítja magát, de azért igyekszem nem nagyon alja pillanatra időzíteni ;)

      Törlés
    2. Igen, ez ertheto, viszont pontosan olyan "alja pillanatok" azok, amelyekben a leginkabb szuksegunk van/lenne arra, h valaki valoban rank figyeljen, mondjon egy batorito szot, vagy ha csak ures, olcso vigasz jutna az eszebe, akkor hallgasson, de azt tegye ugy, h jelen van a pillanatban, nem a sajat nyomoran ragodik eppen. Igy tudnak eltelni akar honapok is egyetlen tartalmas, emberi beszelgetes nelkul. Varjuk a meg vallalhato, nem tul sebezheto, serulekeny pillanatot :)

      Törlés
    3. és valóban. de ki szereti bevallani, hogy 'figyelj, most sebezhető vagyok'?

      Törlés