2016. április 12., kedd

facts

éjjel zaklatott, rémálmodós, delíriumos azt se tudom, hol vagyok és mi van állapot volt,

például fél kettőkor felkeltem, hogy úristen, elaludtam, indulni kell, meg később, hogy nekem azonnal föl kell hívni a pasit (szóval most törölgettem ki végleg mindenhonnan), meg volt, hogy valakit nagyon kerestem a félhomályban, még beszéltem is hozzá, mire rájöttem, hogy az álom volt, ez pedig megébredés,
és kellett zenét hallgatnom is, mert azt éreztem, megfulladok valami bentrekedt sírástól,
sőt, ha láttatok piros szivecskés pizsiben, nagykanátban remegve dohányzós csajt négy felé, az is én voltam, heló.

ezek közben rendre visszaájultam, ám reggel tényleg sikerült arra eszmélni, hogy úristen, elaludtam,
igaz, csak második nekifutásra fogtam föl, akkor viszont kaptam egy kisebb pánikrohamot.



summázva: összehoztam egy értelmezhetetlen éjszakát, egy 35 perces késést, úgy, hogy tízkor már az ágyamból rinyáltam a hugicámnak.

kvzás közben persze leesett, hogy ma fog megjönni (heló, pms, te drága),
de ennyi erővel nyugodtan kimaradhattam volna sokáig meg szétcsaphattam volna magam,
szóval csak kicsit röhögtem.

ma meg beközölték, hogy elszámolták a váltást, ezért no cigi és a wc-t se tudják ígérni,
mindenki sík ideg,
én meg ...

én meg inkább ...
hát talán úgy teszek, mintha ez az egész nem lenne. mondjuk.




ui.: ha bárki ráér csevegni velem napközben, szóljon, megírom, hol talál... jó, tudom, de legalább a tudat, na.

uui.: azt hiszitek, kiszíneztem, pedig még húztam is belőle. hihi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése