2016. április 16., szombat

baszki

a nap, amikor apám beközölte, hogy a pasi egyértelműen túl jó pasi volt hozzám képest, és abbahagyhatnám, hogy mindig a számomra elérhetetlennel próbálkozom, talán adjam lejjebb és válogassak az eddig lúzernek titulált számomra nem-férfiak közül, akkor lesz esélyem párt találni végre.

eddig tartott az a megnyugtató állapot, mikor az elhagyattatás ellenére sem éreztem magam egy semmire se jó rakás szarcsajnak. köszönöm szépen.

hogyan biztasd a gyerekedet level 230 000.

taps.

6 megjegyzés:

  1. Ugy erted level -230000...:s ne hallgass ra,ez baromsag...-lufi

    VálaszTörlés
  2. Úristen.
    Ez komoly???!!!
    És miben volt túl jó? Mert ha a mocskos, fizikai és anyagi valóságot vesszük, abban most annyira nem; ha az ön- és emberismeretet, abban sem, és még hitegetett meg hintáztatott is egy kicsit.
    Nehogy magadra vedd!
    Brutál, h néha az ember saját családja a legkegyetlenebb...

    VálaszTörlés
  3. nagyon-nagyon rosszul esett.

    asszem, a 'nem érdemelt meg téged' verziót jobban szeretem.

    VálaszTörlés
  4. (és akkor csodálkozunk, hogy 8 évbe telt, mire kikeveredtem egy bántalmazó kapcsolatból,

    vagy hogy egyáltalán belekeveredtem...)

    VálaszTörlés
  5. hát..
    lehet, hogy külsőre "jobb", nem ismerem a körülményeket, de hogy egy kisgyerekes apa semmilyen más szempontból nem főnyeremény, az tuti.

    VálaszTörlés
  6. nyilván eltöprengtem én is, arra jutottam, hogy külsőre sacc per kábé egy szinten vagyunk.

    az eleje meg biztos, hogy kölcsönös egymásrakattanás volt,

    más kérdés, hogy valóban nem sok mindent tud nyújtani egy ilyen szituban lévő ember,

    és tudjuk, hogy nem csak a gyerek volt, hanem a pénz, az idő, az energia is.

    VálaszTörlés