2016. március 9., szerda

hétköznap üzemmód

annyira visszatértem a munka világába, hogy elfeledkeztem a gyógyszeremről. inkább kvztam egy harmadikat, hogy majd vacsival beveszem (mert a tejtermékek is ütik), erre ad hoc jelleggel beültem egy pohár fröccsre. amiből kettő lett.

pedig az orvos jól rámijesztett: enged már dolgozni, de fejcsóválva közölte, hogy ez bizony még nem jó, és valószínűleg vár vissza másfél hét múlva. (nekem ilyet még nem mondtak, csak adták a papírt és menjek isten hírivel.)

basszus.



(mentségemre szóljon, a 'tegnapra tegye le a cigit' intelme lebegett a szemem előtt, mondván, holnap reggel nekiugrunk újra, xedszer is, de akkor ma még elbúcsúztatjuk. ha sikerül kibírni a bűvös 3 napot, úgyse ihatok egy darabig... és jó a zene, és jó ez az enyhe zsibbadás a nagy szorongások után... na jó, hagyjuk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése