2016. március 19., szombat

eszkalálódik

bkk, menj haza, részeg vagy.
avagy mikor végre nem felejtem el, hogy szombat van, és szép időben odaérek a megállóba, és nem jön. a következő meg késik, sokat. amivel már egy jóval későbbi metrót érek el, ami ráadásul jó sokára indul.

na így lesz a 'szép kényelmesen bebillegek'ből 'g...re elkéstem'.



(út közben rájöttem, hogy a héten 4ből 3szor eltértek a menetrendtől, csak eddig az ünnepre fogtam. de ma? a József nap alkalmából? vagy a Bánkok tiszteletére? ennyi erővel nyugodtan írhatnák azt is:  'majd itt lesz, ha megérkezik'.

lehet amúgy, hogy 4ből 4szer, csak tegnap a pasitól jöttem. ott meg neki kellett rohanni a buszhoz, mert az 7 vagy 8 perccel hamarabb felkapkodta az utasait, pedig hajnalban amúgy valami nagyon ritkán jár.

lehet, hogy kollektív menetrend-módosítás volt, csak elfelejtettek szólni, mint múltkor a mávnál?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése