2016. február 29., hétfő

van-e casting zombifilmre? pályát módosítanék

írtam ugye, hogy betaknyosodtam. idegállapotban is voltam, hát nem mondom, hogy könnyen ment az elalvás... pedig péntek este vagy éjfélig üvöltözött két csaj a ház előtt (azaz az ablakom alatt), lett volna igény egy pihentető éjszakára.. végre éreztem, hogy mosódom bele az ágyba - és akkor nemannyiracukilakótárs elkezdett rókázni. a wc pont az ajtóm előtt van. egy élmény volt, ahogy végighányta a szombat éjszakát...
(ha kiderül, hogy ez a hányós-fosós, nem csak gyomorrontás, ahogy állította, én megölöm.)
vasárnap meg rosszabb lett a náthám, nem jobb, így ma egykor még az órát néztem, négykor meg már. mire megszólalt volna az ébresztő, rég megkávéztam. én, akinek a 4:35 horror. 
ha valaki kérdezi, majd ráfogom az Oscarra. (legalább mi is nyertünk, meg a medve  Leo is.) de azért legközelebb mostmár inkább csak aludnék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése