2016. február 20., szombat

szóval

ez geci nehéz. egy rohadt nagy csapdahelyzet az egész.

viszont. mivel amúgy szeretjük egymást (még ha ebben hajlamos vagyok is elbizonytalanodni) és nem akarok szakítani, nekem nem szabad bepánikolni.

ő épp szét van csúszva, nyomkodja a nyomorult gombjaimat, de meg kell próbálnom ezt valahogy átfordítani.
szóval ehhez kell a drukk.

mert én szoktam lenni, aki kiakad, nekem van nagyobb igényem találkozni, de ő most egy olyan stresszes kimerült állapotban van, ahol már kb kilátástalannak lát mindent, megint. ha most én is szétzuhanok, akkor ennek vége.


nem akarom, hogy vége legyen... csak nem a türelmemről vagyok híres...
ahh, mért nem pihent rá a hülye influenzára még pár napot... nagyon kellett volna.

(nem tudom, ennek most hol a vége, és ez ijesztő, de holnap előre megkapja a szülinapi ajándékát, remélhetőleg előveszem a legbűbájabb arcomat, és akkor meglátjuk, mi lesz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése