2016. február 8., hétfő

ez sarkos félelem:

hogy nem veszem észre, hogy csak vergődünk a semmiért, már megint átverem magam és hagyom, hogy átverjenek, kapaszkodok a semmibe, ahogy exnél is, miközben fogy az időm, szaladnak a lehetőségeim, és és.

mert mittudomén, milyen, ha tényleg egészséges egy kapcsolat. de legalábbis megfelelő. jó. olyan, aminek van értelme. hjajj, hát hogy értitek. ami nem arról szól, hogy minden külső szemlélő elmondja: felesleges.

mert úgy szeretném megoldani a nehézségeket, úgy szeretném, ha együtt maradnánk... 
mert vele akarok lenni.

5 megjegyzés:

  1. De boldog vagy vele? Mert így kívülről nem úgy tűnik. Ha már most ennyi a kétség, félelem, rossz érzés, mi lenne egy együttélés során? Vagy ha megérkezik a gyerek?

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez jó kérdés; hogy boldog vagy-e vele... Vagy inkább az a kérdés, hogy mi az, ami hozzá vonz?
    Sokszor írod, hogy nem oké a szex, ma írtad, hogy teljesen máshogyan képzeli el a (távolabbi) jövőt, a mindennapok sem zökkenőmentesek... Ne érts félre, én nem azt akarom mondani, hogy az első problémára dobni kell egy kapcsolatot, de itt azért elég sok minden nem stimmel egyszerre.
    Ha a leírtak alapján a te szempontjaidat vesszük figyelembe, akkor az egyes probléma az elköteleződés (hogy a pasid nem akarja, mert ezt sztem senkiből nem lehet kitaposni, mert tuti rossz vége lesz), a kettes számú és elég nagy probléma a szex (kicsit azt gondolom, hogy valahol nem véletlen az, hogy szokták mondani, hogy kémia, meg egymásra kattanás, etc.), és akkor ott van neki az előző kapcsolata, a suli, a fáradtság, és nem utolsó sorban az, hogy egyszer már kirakott. Szóval írod, hogy vannak szép napok, meg cuki összebújások, de valahol mégis úgy tűnik, hogy a nehézségek vannak túlsúlyban :(.

    VálaszTörlés
  3. Sokáig en is azt gondoltam, ha nem megyek férjhez akkor szerencsétlen vagyok, es az milyen szar mar. Nem mentem férjhez, mar nem is fogok. Ez pedig sem nem szerencsétlenség, sem nem szar. Egyszerűen az en életem így alakult. Attól meg élhetsz jo kapcsolatban életed végéig. Ma mar nem mércéje senkinek a házasság szerintem. Kar ezen stresszelni. A gyerek kérdésről is megtanultam, hogy akkor kell vele foglalkozni amikor aktualis, nem akkor amikor meg en sem tartottam ott. Az a pasim aki azt mondta, hogy nem akar gyereket, ma 2 gyerekkel bír. De ez az en életem, csak gondold at, ha akarod ezt is :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még mennyire hogy átgondolom, köszönöm! :)

      Törlés
  4. csajok, meglepődtem a kérdésen. hogy boldog vagyok-e? úgy értem, ez így konkrétan eszembe se jutott, elvesztem a részletekben... (furi, nem?)
    esküszöm nem tudom. úgy értem, persze, csak néha drámázunk és az nagyon rossz. de vissza kéne olvasnom, mennyi egyáltalán a dráma, nekem úgy tűnik, sokkal több a jó, mint a rossz, aztán lehet, hogy nem is?

    nagyon olyan ember, akivel szeretek lenni, és egy csomó feszkó végülis "javításhoz" vezetett. remélem, nem csak átmenetileg.

    VálaszTörlés