2016. január 30., szombat

vagyis

szóval én próbáltam a héten abbahagyni a rápörgést, csak az adott pillanatra koncentrálni, ha vele vagyok, nem arra, hogy mit nem kapok meg, ő is meghallotta a múltkori sirámaimat, úgy tűnik, és ebből lettek ezek a szuper alkalmak. (a hétfő még csak alapozás volt, igazán mostanra lett olyan, amilyennek lennie kell...)

tegnapra-mára jutott bőven az érzelem-kifejezésből, amit úúúgy hiányoltam. jó, továbbra sem szeretlek volt, de agyon lettem szeretgetve mégis. én meg megadtam végre neki azt a fajta feltöltődős nyugalmat, ami helyett általában hisztizni meg drámázni szoktam.

olyan jó lenne, ha mindig lehetne így... persze sanszosan ez csak a megjósolt jó-hullám rész, nemsoká jön megint az időhiány meg a csakotthonvagyunk, meg a feszkó...
vagy ...
majd meglátjuk, a lényeg, hogy most épp tele a tank.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése