2015. november 8., vasárnap

van itt valami érdekes

állj, állj, állj! ott tartunk, hogy talán képes lennék önként felajánlani egy szeretői viszonyt, sőt, még én mondanám, hogy ugyan, ezzel nem használsz ki, miközben ő nagyon ügyesen nem ígér semmit a jövőre nézve, csak meglebegtet?!

durván manipulálva vagyok, asszem. rengeteg olyan dolog hangzik el burkolt vagy feltételes, kitudja formában, ami azt sejteti (!!!), hogy még érez dolgokat, hogy ebből később megint lehetne valami, hogy ő tisztel és sose akarna kihasználni és és... miközben nyíltan meg az van lekommunikálva, hogy nem ígérhet semmit.
az elején is azt mondta, hogy nem ígérhet biztosat, mert ilyet nem ígérhet senki (jó, ez mondjuk igaz. szokták ugyan ígérni, csak jóval később - a siettetés, ugye...).

hm.
ez rohadtul nem fair.



fogalma sincs, hogy ezt csinálja, oké. de már megint egy pasi, aki nem akar elengedni. 
'nem akarok veled járni, de meg akarlak tartani'.
szerintem nem sajnálatból vagy bűntudatból, az másmilyen volna. nem is a szex miatt... ennyire nem számító, hogy feltételezné, hogy belemegyek... (vagy igen? neki még sose volt csakszex kapcsolata...) de korántsem biztos, hogy azért, mert amúgy szeret/szeretne, sokkal inkább, mert nem akar megint magára maradni. (ugye?) mert remekül elvagyunk együtt, megértem, klassznak látom, támogatom...
foglalkozhat a saját életével, dolgaival, küzdhet a gyerekéért, mittudomén... miközben lelkileg vele vagyok...
amúgy azért eléggé szeret... (nyilván azt akarom inkább hinni, hogy ez a személyemnek szól, nem egy aktuális exnek...) csak épp most nem lángol értem.. vagy mittudomén. 

de lehet, hogy most kéne felkapni a fejem ezekre a félmondataira, mielőtt totál beleringatom magam a lehetséges folytatás illúziójába...
nyíltan: nem tudom vállalni most ezt a kapcsolatot.
burkoltan: rendezem a soraimat és újra együtt leszünk, nagyon fontos vagy nekem, érzek én is úgy, ahogy te... - aha, vagy nem.

kiderült az is, hogy a de azért a mi kapcsolatunk komoly és az én jóval többet érzek, mint gondolod se azt jelentette, amit én értettem ki belőle... hanem csak azt, hogy nem, én nem csak kihasznállak, nem csak játszom veled. (nem azt, hogy szeretlek...)


sikamlós dolgok ezek... ki mit ért rajta... mit lehet később számon kérni és mit nem...
remekül rájátszik velük az érzéseimre... 
nettó önzőség, nemde.

4 megjegyzés:

  1. szia, szerintem ne agyalj ilyeneken, ez nem megoldas. engedd el had menjen szepen. ha fontos vagy neki elo fog kerulni ha rendezte a sorait. de ne legyel allandoan elerheto neki. az a legrosszabb amit tehetsz. tunj el az eletebol. iranyits te egy kicsit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre semmi mást nem csinálok még, mint agyalok. ezerrel pörögnek át rajtam a különböző értelmezések, vele is, magammal kapcsolatban is, a jövőmre nézve is...

      mit kéne, hogy kéne, most akkor mi van, hogyan lehetne úgy kezelni az érzelmeimet, hogy lehetőleg ne csináljak hülyeségeket...

      eszembe jutott ez is, hogy el kéne tűnni, de még nem megy.. egyelőre annyira lefoglal, hogy valahogy képben maradjak az életemmel kapcsolatban és ne merüljek el a naaaagy kiborulásban... mert annak aztán semmi értelme nem lenne. de még mindig azt se tudom, mi van, annyira most történt...

      Törlés
  2. Én sem leszek népszerű azzal amit mondok: de ha valakinek kellesz, akkor kellesz. Nincsen olyan, hogy rosszak a körülmények, meg meló, meg suli meg gyerek, meg kisfaszom. Van olyan, hogy az ember körül minden összeomlik, de ha igazán szereti a másikat, akkor nem ellöki, elküldi, hanem a segítségét kéri, támaszkodik rá, vele akar megoldást keresni a problémára.
    Tökmindegy, hogy 4 hónap vagy 4 év után.

    Szóval én nem teljesen értem, hogy ez a pasi mit csinál és mi történik vele (azt végképp nem, hogy hogyan került olyan szituba, hogy a nagyon pici gyerekét nem láthatja; ehhez sztem nagyon durva dolgoknak kell történnie, még akkor is, hogyha a 2 szülő úgy dönt, hogy a gyerek ellenére nekik nem megy együtt); de olvasva azt, hogy te miken mentél keresztül, inkább magad "mentsd".
    Ne legyél megint valakinek a lábtörlője; hogy amúgy nem kellesz, de lelki szemetesládának meg igen. Esetleg alkalmi szexre. Talán.
    Nem, ennél mindenki jobbat érdemel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, azon vagyok, hogy ne legyek... halál boldog vagyok, hogy megláttam a mondataiban a manipulatív élt, így azért egész más a leányzó fekvése, mintha naivan benyalom és ennek megfelelően viselkedek...

      és ugye? ugye, hogy ha szeretnek, akkor veled akarnak lenni és kész? pedig olyan jó volna abba kapaszkodni, hogy de hát szeret...

      ja, amúgy láthatja a gyerekét. csak épp ... nehéz röviden elmagyarázni, és én se tudok mindenről biztosat állítani, mivel nem voltam ott. annyi a lényeg, hogy nem közös döntés volt. úgyhogy ezt hagyjuk. nincs túl rajta. kész.

      Törlés