2015. november 11., szerda

közérdekű - ha valakinek az előző túl hosszú lett volna

szerintetek hogy találjak vissza a testemhez? (vissza?! na mindegy... gyerekként még biztos ment...)

evés-ivás, alvás, MOZGÁS?

maradjunk a mozgásnál. (úgyis húzza magával a többit...)
biciklizni ebben a hidegben, Bpen én már nem, futni a lábam miatt nem, úszni kizárt, a majd én otthon tornázok kilőve, mivel 1 alkalomig tart - gondoljatok az evésre, mikor a hűtőig se vagyok hajlandó elmenni -, szóval?

edzőteremben még sosem jártam mondjuk... (azt se tudom, mik vannak ott és azok mire jók.) amúgy annyira nincsen erőnlétem, hogy 1, azaz 1 darab fekvőtámaszt se tudnék csinálni (ja, mondjuk még életemben nem sikerült, a tesiórák idejében sem...) és a sima bemelegítős gyakorlatok már komoly izomlázat okoznak. (szoktam otthon néha átmozgatni magam, negyed óra-20 perc után majd' megpusztulok, három napig úgy mozgok, mint aki besz...t ... pedig óvatos nyújtás is van benne..)
nem vagyok meggyőződve róla, hogy érdemes ezzel kezdeni.

csoportos ugribugri órák? zumba/fitness/mittudoménakármi? (olyanon se jártam már vagy 8 éve...)
ha az ember pénzt ad ki érte, akkor azért nagyobb a kényszer, hogy csinálja is?

(régen pont nem érdekelt, hogy kárba vész egy bérlet, bármi, de már én keresem a rávalót, már igen... bár néha a kaják is rámromlanak, mikor nem eszem... mittudomén.)

kezdek ott tartani, hogy talán erre tényleg muszáj volna pénzt áldozni, az ingyenes lehetőségekhez túl motiválatlan vagyok.

valami egyéb, amire nem gondoltam?
ja, és egy bár arányos, de kifejezetten filigrán sovány, BMI index szerint mindig is alultáplált, izomtalan tónustalan izomzatú nőcit kell elképzelnetek.

vagy adjam fel, és kezdjem sétálással?


SZERINTETEK?
(remélem, jár erre valaki, kéne pár vélemény...)




ui: tudom, hogy le kell tenni a cigit, de arra jutottam, hogy már minden kombót megpróbáltam, túl is agyaltam, csak éppen a mozgás résszel nem kezdtem még semmit, úgyhogy pont itt az ideje. ez egy remek alkalom. a cigi másik vonal.

uui: azért egy kicsit mégis elmegyek tekerni, ha már ilyen jó idő van, és ennyire vágyom rá...

11 megjegyzés:

  1. Valami teljesen måst javasolnek: aname joga ( www.anamejoga.hu)
    Nem jogaoråt kell elkepzelni, hanem valami teljesen måst.
    Különösen a szivcsakra oråt ajånlanåm, helyrejönne a lelked is.
    Nem kell berletet venni, 1 oråra is be lehet fizetni, hogy kiprobåld.
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ú, ezt este meg fogom nézni jobban... mondjuk nekem személy szerint szimpatikusabb, amihez nem kell spirituálisan bevonódni, van még némi gondom a különböző hitvilágokkal. (meg a légzőgyakorlatokkal, izé...)

      Törlés
  2. Én elmennék a helyedben egy személyi edzőhöz, aki nemcsak az erőnléti helyzetedet méri fel, hanem esetleg össze tud állítani olyan étrendet is, amitől nem alultáplált leszel, hanem szép formás.
    Ugyanígy, sztem senki nem nevet ki azért, mert nem tudsz megcsinálni 2 fekvőtámaszt, majd apránként. Egy jó szakember tudja azt, hogy hol vannak a határaid, mitől fejlődsz, és mi nem veszi el örökre a kedved.
    (Btw egy killer edzés - mindenkinek nyilván a saját szintjén - nagyon jól kikapcsolt. Én így éltem túl a válásomat: az edzések 90 perc volt az, ahol úgy kihajtottam magam, hogy az agyam nem tudott pörögni, mert szó szerint a túlélésre kellett hajtania. És akkor sorban jött minden. Lassan tudtam gyógyszer nélkül aludni, pihenni, újra enni, etc. Edzeni jó! ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mennyibe kerül egy ilyen személyi edzős kör?

      szép formás vagyok ám így is :D értem amúgy, és klasszul hangzik. a killer edzés dologban meg kezdek hinni nektek, és ebbe a gondolatba olyan szépen bele lehetne kapaszkodni... :) kicsit nem érezni, hogy beledöglök a hiányába vagy a paráimba vagy a napi stresszbe...

      Törlés
    2. Jajj nem megbántani akarlak, bár én lennék alultáplált... csak irigykedem azokra, akik vékonyak, nekem elég gondolni a kajára, már meghíztam :D
      No mindegy.
      Az edzőt nem tudom, nagyban függ attól, hogy mennyire felkapott a terem, hogy az illető ott dolgozik amúgy is, vagy meg kell venni a beugróját; neked van-e vmilyen sportkártyád... sztem érdemes úgy körbeszimatolni, hogy a terem valahol útba essen melóba jövet-menet. (Nekem az edzés halála az, ha meló után és edzés előtt hazamegyek, mert akkor tuti leroskadok otthon és meghalok :D)

      Törlés
    3. csak vicceltem ám :D a vékonyság nem sokat ér amúgy, ha látszik, hogy plötyi... mondjuk elképesztő szerencsés vagyok, akármennyit fogytam is életemben, valahogy arányos maradtam, így kevésbé feltűnő.

      ez az útbaessen jó tipp, már látom is, hogy véreznék el, ha külön utazgatni kéne...

      sportkártya, sőt pénz sincs rá igazából, szóval... öhm... nembaj, megoldom. (most pl hetvenezer lett a fizum a táppénz miatt, a legjobb időzítés, tényleg.)

      Törlés
  3. szia, teljesen véletlenül találtam a blogodra, de talán tudok segíteni.
    Mivel alapvetően elég kevéssé vagy motivált, valami olyat kell találni amit élvezel is...és megfelel a jelenlegi fizikai erőnlétednek. A személyi edző jó dolog, de ahhoz komolyabb befektetés kell, mert alkalmanként 3-4000 Ft is lehet + a bérlet a terembe, és Neked szerintem legalább az első hónapban arra van szükséged, hogy minden egyes alkalommal ott álljon melletted :)
    amit csoportos órában el tudok képzelni Neked az a pilates, a taichi, és a balett - amitől nem kell megijedni, vannak már kifejezetten tréning tipusú órák, ahol a maximum bonyolultság az emeld fel a karod, vagy hajlítsd be a térded :) - ezek mind nagyon gyorsan és hatásosan formálnak alakot építenek szálkás izomzatot. egy közös van bennük, hogy koncentrálni kell magára a mozdulatra amit akkor épp végzel, és teljesen a saját tempódban haladhatsz vele. Na jó heti 2*, de inkább 3* érdemes, egy hónap után garantáltan látható az eredmény.
    Ezek mindegyike olyan mozgáskoordinációt fejleszt, amivel aztán később bátran belevághatsz bármi más sportba is.
    Ami meg a szemüvegességet illeti lehet kontaktlencsében is sportolni és léteznek speciális szemüvegek pl http://www.optika-polak.cz/en/sports-dioptric-glasses-adidas.html
    szóval nagy levegő és vágj bele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hú, asszem ezek alapján sajna a személyi edző kilőve... mert a heti 2 akármi a minimum, amit akarok.

      tök jó, amiket írtál, köszi! :)
      (bár a balett az ... az ijesztő, tényleg :D)
      nem kell mondjuk, hogy gyorsan látsszon az eredmény, inkább az, hogy érezzem. és igen, elég tragédia nekem, hogy muszáj lesz mozogni valamit, nem kell, hogy még utáljam is... viccet félretéve tényleg olyat keresek, amit aztán nem csak kipróbálok.

      és hát, kontaktlencse, speckó szemüvegek... tudom én, csak ugye a mocskos anyagiak. ebbe inkább bele se megyek.

      Törlés
  4. szia, teljesen véletlenül találtam a blogodra, de talán tudok segíteni.
    Mivel alapvetően elég kevéssé vagy motivált, valami olyat kell találni amit élvezel is...és megfelel a jelenlegi fizikai erőnlétednek. A személyi edző jó dolog, de ahhoz komolyabb befektetés kell, mert alkalmanként 3-4000 Ft is lehet + a bérlet a terembe, és Neked szerintem legalább az első hónapban arra van szükséged, hogy minden egyes alkalommal ott álljon melletted :)
    amit csoportos órában el tudok képzelni Neked az a pilates, a taichi, és a balett - amitől nem kell megijedni, vannak már kifejezetten tréning tipusú órák, ahol a maximum bonyolultság az emeld fel a karod, vagy hajlítsd be a térded :) - ezek mind nagyon gyorsan és hatásosan formálnak alakot építenek szálkás izomzatot. egy közös van bennük, hogy koncentrálni kell magára a mozdulatra amit akkor épp végzel, és teljesen a saját tempódban haladhatsz vele. Na jó heti 2*, de inkább 3* érdemes, egy hónap után garantáltan látható az eredmény.
    Ezek mindegyike olyan mozgáskoordinációt fejleszt, amivel aztán később bátran belevághatsz bármi más sportba is.
    Ami meg a szemüvegességet illeti lehet kontaktlencsében is sportolni és léteznek speciális szemüvegek pl http://www.optika-polak.cz/en/sports-dioptric-glasses-adidas.html
    szóval nagy levegő és vágj bele :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ahogy olvastam a bejegyzésed, nekem is rögtön a pilates ugrott be, mint lehetséges mozgásforma, ami Neked is bejönne - mondjuk én elég elfogult vagyok :)
    Bár a leírásod alapján a testalkatunk eléggé más, de ettől eltekintve kb. én is így kezdtem a pilatesbe annó. Az ugri-bugri órákat sose csíptem, futni utálok, labdajátékokhoz nagyon béna vagyok, otthon 100, hogy nem állok neki tornázgatni. Plusz én is totál vaksi vagyok, szóval pl. hiába szeretek úszni, az is kilőve. (hacsak nem jön velem mindig valaki és vezetget vissza a törölközőmig :D)
    No, de a pilates! Nincs mögötte a spirituális rész, ami esetleg a jógában zavarhat; úgy tűnik, csak fetrengés meg kis mozgásos feladatok vannak, de nagyon komolyan meg tud mozgatni, szép tónusos leszel, a gerincnek különösen jó. És közben garantáltan kikapcsol, nincs idő/energia agyalni (pedig az egyébként nekem is nagyon megy), igazi agymosás, a szó legpozitívabb értelmében. Meg kell persze találni a megfelelő oktatót, de érdemes kísérletezni. Sok helyen vannak már kezdő kurzusok, kifejezetten azoknak, akik még életükben nem csináltak ilyesmit, és az alapoktól kezdenek mindent. No, ennyi, nem fizet nekem senki, hogy tovább reklámozzam :) de ahogy talán látszik, tényleg nagyon szeretem és ajánlom.
    Sok sikert, hajrá!
    Egy zugolvasó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne viccelj, tudod, milyen jó lelkesedést olvasni? :) a vicc, hogy sokáig tényleg a pilatest álmodtam meg magamnak, aztán ez elhalt, mert a közelébe se jutottam. arra volt jó, hogy egy állásinterjún érdekesnek tűnjek.

      és igen, úszás dettó :D csak nálam már azzal baj volt, hogy a vízbe kellett dugnom a fejemet... (reménytelen eset kategória...) :DD

      Törlés